به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۱۲۸۰۶۸

حاشیه‌های جرج کلونی و همسرش

گروه فرهنگی_رسانه‌ها: روزنامه تماشاگران نوشت: اگر فکر می کنید در صورتی که مرد خانواده، جرج کلونیِ خوش سیما و مشهور و موفق باشد و زن خانواده امل علم الدینِ نامدار و جذاب، حتما خانواده بی دردسر و بی حاشیه ای تشکیل شده است، سخت در اشتباه هستید. حقیقت این است که این زوج برای چندمین بار پس از ازدواج رسمی شان دچار معضل و حاشیه شده اند.روزنامه دیلی میل گزارش می دهد که جرج و امل کلونی مجبور شده اند غرامتی معادل 45 هزار پوند به همسایگان شان در دهکده برکشایر انگلیس پرداخت کنند. غرامت مذکور بابت ایجاد مزاحمت و سر و صدا حین ساخت و ساز در ملک شخصی این زوج بر آنها تحمیل شده است. این غرامت مورد توافق خانواده کلونی و زوجی به نام های جان گروو 58 ساله و همسرش کلیر 49 ساله است که مبلغ مذکور را صرف اقامتی شش هفته ای در یک هتل لوکس در منطقه مشهور به «کورفو» خواهندکرد.

هتلی که اقامت در آن هزینه ای 30 هزار پوندی برای جرج کلونی به بار آورده است. علاوه بر پکیج معمول این هتل، خانواده کلونی مبلغ 78 هزار پوند نیز بابت اجاره کلبه ای در نزدیکی منزل شان در سونینگ پرداخت کردند.عملیات ساخت و ساز جدید در ملک آقای کلونی از سسال 2015 آغاز شده است و شامل احداث یک سالن سینما با گنجایش 12 نفر و سیستم آبیاری زیرزمینی و استخر شنایی به عمق 60 فوت و یک زمین تنیس مفروش شده با چمن مصنوعی می شود. خانواده گروو و سایر همسایگان مجاور این ملک به همین دلیل هر روز مجبور هستند صدای گوشخراش کامیون ها و ماشین آلات حفاری و خاکبرداری و بولدوزر را تحمل کنند و چون بیش از یک سال است که این ساخت و سازها ادامه یافته است، تحمل همگی آنها به سر آمده است.
 
 حاشیه های جرج کلونی و همسرش تمامی ندارد!

در حال حاضر خانواده کلونی هزار اصله درخت را توسط کامیون های بزرگ به این منطقه انتقال داده و مشغول کاشتن آنها در اطراف ملک خویش هستند تا به این وسیله حریم خصوصی خود را ایمن تر سازند. یک منبع آگاه به روزنامه دیلی میل گفته است: «تا جایی که ما خبر داریم، نزدیک ترین همسایه به ملک آقای کلونی به شدت در این مدت تحت فشار بوده است و عملیات ساخت و ساز روی زندگی اش تاثیر نامطلوبی گذاشته است.در زمان اوج کارهای ساختمان در این ملک، به طور همزمان سه بولدوزر بزرگ در جاده باریک منتهی به خانه خانواده کلونی، همه روزه و بدون وقفه مشغول کار بوده اند اما از زمان که خانواده کلونی خودشان در منطقه مستقر شده اند، تلاش کرده اند تا مقدار زیادی از این مزاحمت ها را جبران کنند و از جمله غرامتی که به خانواده گروو پرداخت کرده اند، بخشی از همین مساعی آنها برای به دست آوردن دل همسایگان و خاتمه دادن به حاشیه هاست».

اوج عملیات ساخت و ساز در سپتامبر 2015 بوده که در آن زمان هم خانواده کلونی، خانواده گروو را به خرج خود به تعطیلاتی یک هفته ای در یونان مهمان کردند. از زمان بازگشت این خانواده، «فرنچ هورن» مستقر  شده اند که در فاصله 300 یاردی منزل شان قرار دارد و جرج کلونی متعهد شده است که تا قبل شش هفته، هزینه های اقامت آنان را شخصا پرداخت کند.

این مهمانخانه قدیمی که در قرن نوزدهم در نزدیکی سرچشمه رود تیمز بنا شده است، پاتوق محبوب خانواده کلونی نیز هست و فارغ از اینکه غذایشان را در این محل صرف می کنند، شبی 225 دلار نیز برای اقامت در یکی از سوییت های آن که در کرانه خاوری قرار دارد نیز پرداخت می کنند.رستوران این مهمانخانه غذاها و نوشیدنی هایی هم دارد که گاه قیمت هر کدام از آنها به 25 هزار پوند می رسد. این منطقه همچنین پاتوق محبوب ترزا می، نخست وزیر بریتانیا نیز هست و معمولا به همراه گارد امنیتی خود برای تجدید قوا در این منطقه اقامت می کند. خانواده کلونی در ضیافت های خصوصی خانگی خود نیز معمولا پیشخدمت ها و آشپز این رستوران را در اختیار می گیرند.

با توجه به اقامت خانواده گروو در این هتل و تعهد خانواده کلونی به پرداخت تمامی هزینه های آنان، ستاره هالیوود و همسر وکیل مدافع حقوق بشرش، از جنجال بزرگی ممانعت به عمل آورده اند اما هنوز به طور دقیق مشخص نیست که ادامه این وضعیت چه هزینه ای را برای آنها در بر خواهد داشت. البته دیگر عملیات ساخت و ساز رو به پایان است و در انتهای سال میلادی گذشته این امکان برای خانواده گروو به وجود آمده که به راحتی به خانه سابق خود رفت و آمد کنند.نکته جالب این است که هیچ یک از این دو خانواده حاضر نشده اند درباره توافقی که داشته اند با رسانه ها صحبت کنند. جرج کلونی این ملک را در سال 2014، یعنی پس از مراسم  ازدواج شان- که در شهر ونیز برگزار شد و چهار شبانه روز به طول انجامید- با مبلغی معادل 7.5 میلون پوند خریداری کرد. همسر آقای کلونی حالا باردار است و آنها در انتظار تولد دوقلوهایشان هستند.

این زوج در ماه مارس 2015 طرحی برای بازسازی ملک شان در نظر گرفتند که در برآورد اولیه 12.5 میلیون پوند هزینه داشت. آنان با گروه مهندسین مشاور آکسفورد جنوبی قراردادی را امضا کردند و از ماه می ساله گذشته کار ساخت و ساز آغاز شد.برای دانستن عظمت پروژه همین کافی است که بدانید یک جرثقیل 200 فوتی از ابتدای کار در محل نصب شد و تمام معبر اطراف پر شد از تردد بولدوزرها، ون ها و کامیون های سنگین.جرج کلونی سال گذشته در یکی از اظهارنظرهای معدودش درباره زندگی مشترک گفت: «من خیلی خوشحال هستم. ما واقعا اوقات خوشی را با هم می گذرانیم. داریم منزل مان را بازسازی می کنیم و این خیلی خوشایند است.» جرج کلونی سال گذشته رسما به این ملک آمد که حالا قیمتش به بیش از 23 میلیون پوند رسیده است. او در یک ضیافت شام با همسایگانش در این دهکده از گیتاریست گروه لد زپلین، جیمی پیج و نوازنده گروه اسپون بندر، یعنی یوری گلر نیز دعوت به عمل آورد.