به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۱۲۸۰۷۶
فوتبال لیگ قهرمانان آسیا؛

امروز پرسپولیس درپی انتقام از الریان

گروه ورزشي: تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا، امروز به مصاف رقبای آسیایی خود می روند.
امروز پرسپولیس درپی انتقام از الریان
از مرحله برگشت رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز 2 نماینده فوتبال ایران مقابل همگروهان خود به میدان خواهند رفت. 
 
پرسپولیس درپی انتقام از الریان 
در گروه چهارم پرسپولیس در ورزشگاه ازادی و در حضور هواداران ایرانی میزبان الریان قطر است ،حریف قطری در بازی دور رفت در خانه خود با سه گل شاگردان برانکو را بدرقه کرد و از همین رو بازی امروز سرخپوشان تهرانی با حریف قطری از حساسیت زیادی برخوردار است و پرسپولیس به دنبال آن است تا در حضور هوادارانش انتقام بازی رفت را از تیم متمول حاشیه خلیج فارس بگیرد.
 
برانکو درباره بازی امروز تیمش گفت:این اولین بازى آسیایی ما در تهران است و انتظار داریم که ورزشگاه پر از تماشاگر شود زیرا نتایج ما دلیل خوبى است که هواداران به ورزشگاه بیایند و ما را تشویق کنند، فکر می‌کنم گروه ما سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان است زیرا قهرمانان ایران، عربستان و قطر در آن هستند و بازی مقابل الریان بازی سختی را پیش رو داریم و گزینه دیگری جز برد نداریم هرچند فقط فرشاد احمدزاده مصدوم است و در ترکیب نیست. 
 
مایکل لادروپ هم درباره رویارویی با پرسپولیس گفت: چند هفته پیش با پرسپولیس در دوحه بازی کردیم و می دانیم حریفمان تیم خوبی است و با قهرمان ایران بازی داریم و این بازی برای ما بازی سختی است، اما ما 7 مرتبه در لیگ قهرمانان حضور داشتیم و هیچ وقت صعود نکردیم، به همین علت می‌خواهیم این بار صعود کنیم. پرسپولیس بعد از الریان قطر شش امتیازی و الهلال عربستان پنج امتیازی با چهار امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است البته در لیگ برتر فوتبال ایران در حال حاضر با 59 امتیاز صدرنشین است و اصلی ترین شانس را برای عنوان قهرمانی برخوردار است هرچند حریف پرسپولیس در لیگ ستارگاه قطر با 48 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.
بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و الریان قطر ساعت 19 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
 
پسران آبی خوزستان درپی تداوم صدرنشینی
اما در دیگر بازی و در گروه دوم لخویا در قطر میزبان آبی پوشان خوزستانی است ،شاگردان پور موسوی که در لیگ برتر فوتبال ایران در حال حاضر با 33 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارند و در بازی دور رفت و در اهواز با این تیم صدرنشین حال حاضر لیگ ستارگان قطر به تساوی1-1   رسیدند و به دنبال آن هستند که برای تداوم صدرنشینی در لیگ قهرمانان آسیا در خانه ی حریف در غیاب بازیکنان کلیدی آنها ،سه امتیاز بازی را به حساب خود واریز کنند. بازی تیم های فوتبال لخویا قطر و استقلال خوزستان ساعت 20:00 در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه برگزار می شود.