به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۱۲۸۱۳۳

کاندیداهای خاص رييس‌جمهوري/تصاوير

گروه سياسي: امروز سه شنبه ثبت نام نامزدها انتخابات ریاست جمهوری با دستور وزیر کشور آغاز شد.
از همان ساعت اول آغاز ثبت نام نامزدهای چهرهای عجیب در انتخابات مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. اولین فردی که برای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کر، پیر مردی با پوششی عجیب بود که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. 
 
(تصاویر) کاندیداهای عجیب اولین روز ثبت نام
 
حضور یک مرد یزدی با دمپایی و ثبت نام او در انتخابات نیز از عجیب ترین اتفاقات ساعت اول ثبت نام بود. او که کارگر ساختمان است می گوید: به دنبال حل مشکلات ایران و آمریکا است.این کاندیدای ریاست جمهوری اظهار داشت: می خواهم به امریکا سفر کنم و با ترامپ مسابقه شنا بگذارم.این کارگر ساختمانی که کاندیدا شده است تاکید کرد: شعارش مسکن دلباز است.
(تصاویر) کاندیداهای عجیب اولین روز ثبت نام
 یکی از کاندیداهای ریاست جهوری وعده بالا بردن بهره های بانکی را داد.آقای گروسی می گوید با رنگ آبی اسمانی به انتخابات ریاست جمهوری ورود کرده، عنوان کرد: من یک بسیجی هستم که برای حل مشکلات مردم و مشکلات منطقه میخواهم ثبت نام کنم.او وعده بالابردن بهره های بانکی برای بهبود زندگی مردم را داد.
 (تصاویر) کاندیداهای عجیب اولین روز ثبت نام
اولین داوطلب زن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خانم شعله‌ حاج‌میرفتاح تبریزی دارای دکترای سیاسی از دانشگاه ایتالیا بود.
(تصویر) کاندیدای زن انتخابات ریاست جمهوری
 
 یکی دیگر از نامزدها با کراوات به وزارت کشور مراجعه کرده بود.  او که تحصیلات ابتدایی دارد می گوید که درصورت رییس جمهور شدن 15 میلیون به بیکاران حقوق میدهد. او گفت ترامپ تحت فرمان من است.
 
(تصاویر) کاندیداهای عجیب اولین روز ثبت نام