به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۱۲۸۱۷۲
هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

تساوی ارزشمند استقلال در تاشکند

گروه ورزشی: تیم فوتبال استقلال تهران در چهارمین دیدار خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم لوکوموتیو ازبکستان به میدان رفت و در حالی که تا دقایق پایانی شکست خورده بود، توانست باخت را با تساوی عوض کند.
تساوی ارزشمند استقلال در تاشکند
به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۱۵:۳۰ امروز سه شنبه در تاشکند و در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم لوکوموتیو ازبکستان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک به یک به اتمام رسید. «بیکمایف» در دقیقه ۱۳ برای لوکوموتیو گلزنی کرد و گل استقلال هم توسط کاوه رضایی در دقیقه ۸۷ به ثمر رسید. علیرضا منصوریان برای این بازی مهدی رحمتی، رابسون، پادوانی، وریا غفوری (۶۲- خسرو حیدری)، میلاد زکی پور، فرشید باقری، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی (۵۸ - جابر انصاری)، علی قربانی (۸۲ - بهنام برزای) و کاوه رضایی را در ترکیب اصلی استقلال قرار داد.
 
بازی در شرایطی شروع شد که خط دفاعی استقلال آسیب پذیر نشان می داد. هرچند شاگردان منصوریان در دقایق نخست، یکی دو موقعیت نصفه و نیمه به دست آوردند اما فشار لوکوموتیو رفته رفته بیشتر شد تا جایی که «بایف» بازیکن تیم لوکوموتیو دقیقه هشت شوتی را به سمت دروازه استقلال زد که مهدی رحمتی آنرا مهار کرد. فشار لوکوموتیو در دقیقه ۱۳ به ثمر نشست و این تیم توانست توسط «بیکمایف» با استفاده از فضای پشت مدافعان گل نخست بازی را به ثمر برساند.

در ادامه بازیکنان استقلال حملات پراکنده ای برای جبران نتیجه داشتند که هیچیک نتیجه ای نداشت. بهترین فرصت استقلال در دقیقه ۳۹ و ضربه کاشته امید ابراهیمی بود که با فاصله کمی از کنار دروازه لوکوموتیو بیرون رفت تا نیمه نخست با همان یک گل تمام شود.
در نیمه دوم استقلال هرچه داشت برای جبران نتیجه و گل خورده به کار بست. منصوریان در ۱۵ دقیقه اول نیمه دوم دو تعویض انجام داد و با وارد کردن خسرو حیدری و جابر انصاری به زمین، بخش هجومی تیمش را تقویت کرد. با این حال حملات بازیکنان استقلال پشت سد محکم دفاع تیم میزبان راه به جایی نمی برد و بی نتیجه می ماند.

با نزدیک شدن به انتهای مسابقه، تیم لوکوموتیو دفاع همه جانبه ای را مقابل استقلال انجام داد ولی در دقیقه ۸۷ کاوه رضایی توانست گل تساوی را به ثمر برساند و استقلال را از شکست نجات بدهد. با این تساوی ارزشمند، استقلال ۷ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول قرار دارد تا برای حفظ این عنوان، چشم انتظار بازی الاهلی امارات و التعاون عربستان باشد.
دیگر بازی این گروه از ساعت ۲۰:۳۵ امروز بین التعاون عربستان و الاهلی امارات برگزار می شود.