به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۱۲۸۲۱۲
هزينه تازه‌اي كه احمدي‌نژاد براي نظام و شوراي نگهبان ايجاد كرد

آيا احمدي‌نژاد تاييد صلاحيت خواهد شد؟

آيا احمدي‌نژاد تاييد صلاحيت خواهد شد؟
گروه سياسي: با ثبت نام در انتخابات رياست‌جمهوري دوازدهم توسط محمود احمدي نژاد او عملا هزينه تازه‌اي براي نظام و شوراي نگهبان ايجاد كرد زيرا حالا همه منتظرند ببينند آيا رييس‌جمهور سابق تاييد صلاحيت خواهد شد؟ زيرا چند رييس‌جمهور سابق جمهوري اسلامي نيز در انتخابات پس از دوره مسئوليت خود رد صلاحيت شده‌اند. محمود احمدی‌نژاد علیرغم توصیه مقام معظم رهبری به وی برای عدم حضور در انتخابات ریاست جمهوری، به منظور جلوگیری از دوقطبی شدن فضا در انتخابات، با حضور در ستاد انتخابات کشور نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم شد.
احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا با مقام معظم رهبری مشورت کرده‌اید و یا شرایط تغییر کرده که در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اید، سکوت کرد و خندید. خبرنگار از احمدی‌نژاد پرسید که شما در کنفرانس خبری‌تان گفتید اگر شرایط تغییر کند، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می‌کنید. آیا شرایط تغییر کرده است؟ که مشایی در این باره گفت: آیا به نظر شما شرایط تغییر کرده است؟

۱۱:۳۰ ؛ حضور احمدی‌نژاد و مشایی و بقایی در ستاد انتخابات کشور
محمود احمدی‌نژاد، اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی پیش از ظهر امروز در ستاد انتخابات کشور حاضر شدند. آنها در هنگام ثبت‌نام حمید بقایی کنار هم ایستاده و سه بار فریاد زدند " زنده‌باد بهار زنده باد ایران"
۱۰:۵۰؛ ثبت‌نام بسیجی معروف
حمیدرضا احمدآبادی که از چندی پیش از او در برخی رسانه ها با لقب آقای دوربینی یا بسیجی دوربینی نام برده شده، نیز برای نام نویسی به وزارت کشور آمد.
۱۰:۴۰؛ حضور زریبافان در ستاد انتخابات کشور
صبح امروز که نماینده زریبافان به علت نقص در مدارک نتوانست او را در انتخابات ثبت‌نام کند، ساعتی بعد خود در ستاد انتخابات کشور حاضر و ثبت‌نام کرد.
او در نشست خبری‌اش اعلام کرد که تا‌آخر در عرصه رقابت باقی خواهند ماند و خوبی‌های دولت قبل را ادامه و اشتباهات آن را تکرار نخواهد کرد.
۱۰:۲۰ ؛رقیبم در انتخابات فقر و بیکاری است
زکریا عباسی‌فرد از شهر ری می‌گوید با شعار "انتخاب درست کشوری آباد" وارد عرصه رقابت خواهد شد و معتقد است حداقل ۱۵ میلیون رای دارد. او کابینه خود را هم تا حدودی مشخص کرده و قرار است از جهانگیری، ظریف و قاضی‌زاده هاشمی در جایگاه فعلی که هستند، استفاده کند و وزیر کشور را حتما تغییر خواهد داد.
او رقیب خود در انتخابات را فقر و بیکاری می‌داند و می‌گوید : در یک فضای تعاملی می‌توان حصر را هم حل کرد.
 
۹:۳۵؛ ثبت‌نام ۲۰نفر تا ۹:۳۰
مسئولان وزارت کشور اعلام کردند تا ساعت ۹:۳۰، ۲۰ نفر برای ثبت نام  به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرده‌اند.
۹:۲۵ ؛ناکامی معاون احمدی‌نژاد برای ثبت‌نام
صبح امروز نماینده مسعود زریبافان به ستاد انتخابات کشور آمده بود که به دلیل نقص در مدارک، نتوانست رییس سابق سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران را در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کند.
۹:۱۶ ؛رای لرها، کردها و بلوچ‌ها را دارم
حجت‌الاسلام مجتبی رستگاری ۵۰ ساله با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نام‌نویسی کرد و گفت که رای لرها، کردها و بلوچ‌ها را دارد.
photo_2017-04-12_10-16-50
۸:۵۶ ؛ دلیل جوان ۱۹ ساله برای اداره مملکت
حسین رحیمی ریگی، دبیرستانی ۱۹ ساله که از شهرستان لردگان به ستاد انتخابات کشور آمده بود، می‌گوید وقتی بچه ۱۳ ساله زیر تانک می‌رود من هم می‌توانم مملکت را اداره کنم.
photo_2017-04-12_09-41-33
 
۸:۲۰؛ ثبت‌نام دو داوطلب در دقایق اولیه روز دوم
محمدرضا امراللهی بروجردی و سید نوربخش رودسری دو دواطلبی بودند که در دقایق اولیه دورمین روز ثبت‌نام از انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حاضر و نا‌م نویسی کردند.
photo_2017-04-12_08-36-00
بروجردی که ۵۰ سال دارد از جانبازان دوره هشت سال دفاع مقدس بوده و مهمترین دغدغه‌اش خدمت به مردم است. او کابینه خود را نیز انتخاب کرده است.
photo_2017-04-12_08-36-06
رودسری نیز دیپلم علوم اقتصادی دارد و در صورتی که به مقام ریاست جمهوری برسد، براساس فرمایشات رهبری کشور را اداره خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا ،دقایقی پیش دومین روز ثبت‌نام از نامزدهای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور آغاز شد.
به گزارش ایلنا در اولین روز ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۲۶ نفر داوطلب این انتخابات شدند.

ت
United Arab Emirates
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۱۲:۲۹
خوش امد دکتر عزیزمان (350771)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۱۲:۳۶
آخه یکنفر نیست به این سه نفر ... بگه خجالت هم خوب چیزیه . شما ها هنوز پرونده تو دادسرا دارین . با چه روئی اومدید ثبت نام کردید . والا شاید بعضی اینها دستنشانده جایی هستن که میخوان این مملکت رو از بین ببرن . (350772)
92 94 96
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ۲۰:۵۷
بسیار خوشحالیم که آقای احمدی نژاد از پناهگاه ولنجک خارج شد و کاندیدای ریاست جمهوری شد; امیدواریم که هم نترسد و از انتخابات کنار نکشد و هم پرونده ی تخلفات مالی زمان وی آن قدر قطور نباشد که موجب رد صلاحیت وی شود تا بار دیگر وزن وی و یاران و همفکرانش همانند سال های 92 و 94 در سال 96 هم سنجیده شود...!؟ (350894)
یا حق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۱۲:۴۳
احمدی نژاد به عنوان یک فرد و جریان حق دارد در انتخابات شرکت کند. شما نگران چی هستید؟ اگر مردم به او رای دهند خوب لیاقتشان همون احمدی نژاد است که کشور را رد مرحله قبل تا لبه پرتگاه پیش برد. (350773)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۱۲:۴۴
اگر احمدی نژاد تایید صلاحیت نشود دیگران نیز صلاحیت ریاست جمهوری را ندارند. والسلام (350774)
هاتف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۱۳:۳۵
اگر این مرد و تیمش به دلیل اختلاسهایی که در تاریخ بی سابقه است و در دولتشان رخ داد و به واسطه خسارات جبران ناپذیری که با بی تدبیری و سوء مدیریت به کشور و ملت مظلومتحمیل کردند ( صدماتی که جبران برخی از آنها ممکن است دهه ها طول بکشد) محاکمه و مجازات میشدند اکنون شاهد رفتار قلدرمآبانه و طلبکارنه ایشان نبودیم. (350775)
1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۱۷:۰۶
خواب الآن 8000 میلیارد در بانک سرمایه از اموال شریف ترین انسان ها اختلاس شده آنگاه روحانی هم رد صلاحیت شود؟ اصولا بانک ها حسابشان از دولت جدا شده . هر چند تیم روانی یک جریان خاص اختلاس 3000 میلیاردی را بزرگنمایی کرد.
همین دلار های نفتی دوره احمدی نژاد که پاشنه آشیل تخریب ها شده 1000 تومان ارزش داشت و الآن 3 برابر شده 3000 تومان . در آمد نفتی روحانی و احمدی نژاد تقریبا در مدت مشابه یکی بود (350812)
جمال
Germany
۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ۰۸:۰۵
سلام 1 عزیز صبح شده لطفا بیدار شوید.
اولا شروع اختلاس در بانک سرمایه از زمان دولت پاکدست و توسط مدیران منصوب دولت مهرورز بوده است.
ثانیا از کرامات و برکات دولت محبوب شما کدا را باید گفت و کدام را نه.
اجماع جهانی علیه نظام و کشور - ایستادن در مقابل مقام معظم رهبری- تشدید تفرقه و اختلاف بین نیروهای انقلاب- نابودی و حیف ومیل درآمد افسانه ای 700 میلیارد دلاری نفت- تعطیلی 70 درصدی کارخانجات و صنایع- توسعه بی سابقه فقر و بیکاری- نابودی طبقه متوسط جامعه و تبدیل بخش اعظم آن به قشر فقیر- تورم 45 درصدی - رشد اقتصادی منهای 7 درصدی(رکود بیسابقه)-اختلاس 3000 میلیاردی- غارت 12000 میلیاردی بابک خان و... - تخلف 48000 میلیاردی مفتوح در دیوان محاسبات- انتقال غیرقانونی 22میلیارد دلار بخانید 80/000 میلیارد تومان ارز به دبی و استانبول- گم شدن دکلهای نفتی و ................؟؟؟!!!
صبح شده هم وطن - بیدار شو. (350854)
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۱۳:۴۳
همانطور که پیش بینی می شد فرقه ی احمدی نژاد-مشایی برای فرار از مرگ سیاسی کامل دست به هر کاری می زند; از انتحار و تقابل تا شاید هم در نهایت حمایت از آقای رییسی !؟ (350776)
سیدمحمد خادمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۱۳:۵۳
چی بگم؟! هر کار دلش بخواد میکنه و حرف مقام معظم رهبری را کنار میذاره اونوقت ممنوع ال...و محصور یه نفر دیگه شده (350778)
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۱۳:۵۶
آقای وان دقیقه برگشت خدا رحم کنه :) (350782)
۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ۱۰:۱۵
لابد اومده اشتغال زایی کنه (350859)
مازیار
Germany
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۱۴:۰۳
امیدوارم رد صلاحیت نشه (350784)
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۱۴:۰۷
تأیید صلاحیت میشود
انتخابات سه قطبیست
دو قطب قوی احمدی نژاد و رئیسی
یک قطب ضعیف اصلاحات و روحانی (350785)
۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ۱۰:۱۰
میشه فرمولی که باهاش قدرت قطب ها رو اندازه می گیری منتشر کنی تا بشریت رو از ظلمات جهل نجات بدی؟ (350858)
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۱۴:۳۴
ثبت نام احمدی نژاد نه تنها برای نظام هزینه ندارد بلکه خواری است در چشم دشمنان نظام و رهبری . در ضمن متاسفم برای نمایندگان مجلس که نمی توانند قانونی مانع و جامع برای انتخابات تدوین کنند . ثبت نام یک عده مسخره کردن انتخابات است (350791)
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۱۴:۵۸
همینطور که رسایی تایید شد محمود هم تایید میشه چون داش محمود می دونه ریسک رد صلاحیتش خیلی بالاس. البته معلوم بود کاندید میشه این محمود، کاری که محمود افغان به سر ایران در زمان صفوی آورد در کنار کارهای داش محمود هیچه فک کنم پولای میلیارد دلاری نفت که زنجانیها به جیب زده بودن ته کشیده ..... و بره یه عده مردم تحت فشار بدبخت بیچاره هم کشته و زندانی بشن که چی داش محمود رئیس جمهور میخواد بشه یا شده. کلا مملکت ما همینه همه چی درهمه (350797)
مردمی
Netherlands
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۱۶:۰۵
چرا فکر میکنید احمدی نژاد تایید نمی شود ؟ مطمئن باشید ایشان تایید صلاحیت میشود ...آخر نظر اکثر اعضا محترم شورا نگهبان به نظر آقای احمدی نژاد نزدیکتر از هر کس دیگری است ... ! (350804)
توسیوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۱۷:۳۶
کاش ناظرین عینک جناحی نداشتند و افراد عوام فریب را تایید نمیکردند (350819)
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۱۸:۱۶
من بهش رای میدم.هرچند هیچ وقت بهش رای ندادم (350822)
بی بصیرت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۱۹:۱۰
یکی می تونه دوباره به این سوال ما جواب بده ؟
منظور آقای احمدی نژاد از سلطنت طلب در سخنرانی خوزستانش چه بود ؟
خواهشا دوستان بابصیرت جواب بدن . (350825)
امیر م
Germany
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۱۹:۴۶
سعید حجاریان از چهره‌های اصلی اصلاح‌طلبان در ایران ثبت نام محمود احمدی‌نژاد را خلاف توصیه‌های آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران نمی‌داند. آقای حجاریان به خبرگزاری ایسنا گفت: "رهبری در گفتاری که در این زمینه داشتند علت را بیان کردند و آن این بود که آمدن وی باعث دوقطبی شدن انتخابات می‌شود. اکنون با حضور آقای رئیسی عملاً فضا دوقطبی شده است و دیگر آن توصیه وجهی ندارد که احمدی‌نژاد به انتخابات ورود نکند. فی‌الواقع آمدن احمدی‌نژاد فضا را از دو قطبی بودن خارج می‌کند و اتفاقاً حرکت وی در جهت منویات رهبری است".

آقای حجارین پیش‌بینی کرده است که هم آقای احمدی‌نژاد و هم حمید بقایی هر دو رد صلاحیت شوند. او معتقد است: "احمدی‌نژاد نیرویی دارد که روز آخر ثبت‌نام خواهد کرد و وی قصد دارد که نقش آقای هاشمی در انتخابات 92 را ایفا کند. یعنی بگوید که من را رد کردید اما رای من برای فلان آقا است. در بین اطرافیان ایشان تنها فردی که می‌تواند از شورای نگهبان اجازه عبور بگیرد آقای (مجتبی) ثمره هاشمی است و احتمال می‌دهم که این گروه چنین نقشه و برنامه‌ای در سر می‌پرورانند".

آقای ثمره هاشمی در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد دورهای دستیار ارشد او بود. (350826)
سید عبدالوهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۲۰:۲۲
در هر دو صورت برای نظام هزینه های سنگینی در بر خواهد داشت.
چه تایید شود و چه رد شود. و اگر رد صلاحیت شود هزینه ها بسیار سنگین تر خواهد شد. (350828)
۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ۱۲:۴۸
احمدی نژاد به خاطر تخلفات گسترده ی مالی و غیر مالی مدیران و معاونین ، مثل آب خوردن رد صلاحیت می شود و هیچ اتفاقی هم در کشور نخواهد افتاد...! (350873)
رسولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۲۱:۲۵
دوستان خوب بهارنیوز:شمافرض بگیریدکه احمدی نژادتاییدمبشودزیراچیزی دراین کشورقابل پیش بینی نیست.بنابراین آنهائیکه حقیقتاًاصلاح طلبندنه مقام طلب ونیزهمه انهائیکه وضع موجودرامطلوب نمیدانندبایدجناب روحانی رامتقاعدسازندازاوضاع اقتصادی وسیاسی موجوداحساس رضایت نکندوهی اعلام ننمایداوضاع بهترشده است وهمینطورازمدیران وبیشتراعضای کابینه وبانکهادفاع نکندوشدیداًمخالفت خودراباصاحبان فیش نجومی اعلام وتاکیدنمایدمتخلفین نیازبه گزارش ومعرفی دولت ندارندودستگاه نظارتی می بایست پیگیرباشندوازظریف دفاع که کشورراازبحرانهای جدی نجات دادندوقول بدهنددردوره دوم تحول مدیریت براساس خواست عموم دانشگاهیان وملت جدیست وبانشاط میشودودههاموضوع نودیگر!والاظریف حتماًکاندیدابشودتابارای بالابتوان تغییرات رامحقق ساخت.اصولادرکشوریکه کسادی وبی رونگی حاکم است دادن آماراقتصادی نتیجه عکس میدهدونیزمایوس گشتن مردم! (350833)
۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ۱۵:۴۰
اولا اختلاس در بانک سرمایه مربوط به دولت قبل بوده و یک نمونه ان وامی است که به بابک نفتی داده شده و پس نداده (350883)
فهیمیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ۰۳:۳۳
به نظر می آید شورای نگهبان در معرض آزمون بزرگی قرار گرفته است .
پیش بینی میکنم رد صلاحیت شود چون ثابت کرده است صلاحیت این مسئولیت مهم را ندارد .
ذکر این بیت هم بیجا نیست :
من از روئیدن خار سر دیوار دانستم
که ناکَس ، کَس نمیگردد از این بالانشستن ها (350848)