به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۱۲۸۲۴۵

روايت سردارقاليباف از يك‌فرد بي‌صداقت!

گروه سياسي: خبرگزاری فارس نوشت: محمدباقر قالیباف در جمع تعدادی از فعالان دانشجویی ضمن تصریح بر این نکته گفت: امروز نه تنها انبوهی از طبقه محروم جامعه دنبال کار می گردند بلکه اصلی ترین دغدغه  عمده بسیاری از  قشر متوسط نیز  اشتغال فرزندان شان شده است  و شما می دانید  نگرانی  از آینده فرزند چقدر بر روحیه و روان یک پدر یا مادر تاثیرگذار می گذارد.
 
قالیباف ادامه داد: وقتی کسی بی هیچ مبنا و فقط برای کسب رای وعده 100 روزه می دهد مشخص است که درکی از مدیریت اجرایی کشور ندارد و مجبور می شود به بی صداقتی روی بیاورد. 100 روز که هیچ کارنامه 4 سال دولت را که نگاه می کنیم می بینیم دولت فقط از طرح ها و بسته های بی سرانجام و تبلیغاتی را مشاهده می کنیم بدون آنکه این طرح ها و بسته ها به نتیجه ای روشن برسد

به گزارش بهار، اين اظهارات قاليباف در حالي است كه همين چند روز پيش رييس‌جمهور درباره دروغ شاخدار 4 ساله تندروها و رسانه هاي آنها در باره بحث وعده 100‌روزه توضيحات كافي داد اما قاليباف مجددا به همان بهانه، آقاي روحاني را به بي صداقتي متهم كرد!

 

۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ۱۱:۲۹
این فرد اصلا در دوره انتخابات ریاست جمهوری نباید در شهرداری باشد همان طور که در اوج مذاکرات هسته ای علیه تیم مذاکره کننده پوسترهای توهین امیز چاپ میکرد. (350862)
۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ۱۱:۳۰
ازادی بیان برای ایشان علیه رییس جمهور در حد فرانسه ولی برای منتقدان خودشان در شهرداری؟ (350864)
۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ۱۱:۴۱
شما به پروندتان در واگذاری املاک نجومی بپردازید نه دولت .
از قصورتان در ایمنی پلاسکو و کمبود وسایل و بی سیم عوامل اتش نشانی بفرمایید.
بر روی مترویی مانور میدهید که ایت الله هاشمی پایه گذار ان و محسن هاشمی ان را عملیاتی کرد و شما امدید بر روی ریل اماده ادامه کار دادید.
از مدیریت اجرایی هیچ صحبتی شما لطفا نکنید که بحث بر روی پروژه های اجرایی تان به لحاظ فنی زیاد است. (350865)
۱۳۹۶/۰۱/۲۵ ۰۰:۰۴
کسی که بعنوان شهردار معضل موش ومگس کور تهران را نمی تواندحل کند ایا میتواند یک کشور را اداره کند. (350898)