به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۱۲۸۲۷۱
در آستانه انتخابات

سیداحمد خاتمی نگران جيب مردم شد

گروه سياسي: خبرگزاری اصولگراي تسنیم به نقل از سيداحمد خاتمي (امام جمعه موقت تهران) نوشت: رئیس‌جمهور فعلی در دوران تبلیغات بیان می‌کرد که ملاک جیب مردم است، حال باید دید که جیب مردم نشان از رفع مشکلات دارد؟
 
سیداحمد خاتمی پیش از ظهر امروز در همایش بصیرتی و معرفتی طلاب و روحانیون استان یزد در ارتباط با نقش کاربردی روحانیت در این مقطع به ویژه در انتخابات، اظهار داشت: اصولا علمای دین سخنگویان دین هستند و در روایت امام عسکری(ع) بیان شده که علمای دین مرزبانان هستند و به مرزبانی از دین می‌پردازند. وی خاطرنشان کرد: نخستین موضوعی که در این ایام باید به آن توجه کرد، توجه به زندگی به عنوان برنامه اصلی زندگی است، این نگاه در مقابل نگاه سکولار قرار دارد که دین را در حاشیه زندگی قرار می‌دهد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه یکی از نمادهای نقش دین در زندگی، نماز جمعه است، گفت: ما معتقدیم که دین با این مبانی عظیمی که از آن بهره‌مند شده، برنامه زندگی و خروجی آن برنامه برای حکومت و تمام بخش‌های زندگی انسان است. خاتمی گفت: دو گروهی که 180 درجه مقابل یکدیگر هستند در سکولاریسم می‌دمند که یکی از آنها به دین اعتقادی ندارند و گروه دیگر ظواهر دینی را به صورت کامل رعایت می‌کنند ولی روح دین در وجود آنها نیست و مقام معظم رهبری آنها را تشیع انگلیسی معرفی کردند.