کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کاندیداها وعده‌های نجومی ندهند

30 فروردين 1396 ساعت 10:22

گروه سياسي: عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس گفت: کاندیداهایی که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده‌اند نباید با وعده‌های نجومی که امکان تحقق ندارد مردم را فریب دهند.


فاطمه سعیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در روزهای ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست بعضا دیده شده برخی از نامزدها بدون توجه به ظرفیت‌ها و واقعیت‌های کشور وعده‌هایی می‌دهند که تحقق آنها ممکن نیست و صرفا کاربرد انتخاباتی دارد. نباید با چنین وعده‌هایی مردم را فریب داد و به آنها دروغ گفت.سعیدی افزود: بعضا مواردی مطرح می‌شود که خود گوینده نیز به کذب بودن آن آگاهی دارد، اما برای رسیدن به اهداف انتخاباتی به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی هیچ کاری در کشور انجام نشده و آنها می‌خواهند به عنوان ناجی ملت وارد و قهرمان یک شبه شوند.

این نماینده تهران در مجلس  با بیان اینکه در نظام انتخاباتی ما به عنوان یک کشور مسلمان نباید با تهمت و دروغ و بی‌اخلاقی پیش رفت گفت: مردم تفاوت میان خدمتگزاران صادق و بازیگران نمایش دروغ را به خوبی متوجه می‌شوند و در گذشته نیز نشان داده‌اند چه واکنشی به بی‌اخلاقی خواهند داشت.این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران همچنین داشتن یک برنامه امکان پذیر و محقق شدنی را نخستین شرط ورود یک کاندیدا به عرصه انتخابات دانست و بیان کرد: با اتخاذ رویکرد نفی موفقیت‌های کشور نمی‌توان بی‌برنامه بودن را مخفی کرد و لازم است هر کس که خود را برای رقابت انتخاباتی آماده می‌کند بدون دستاویز قراردادن تاکتیک‌های ضد اخلاقی بر وجوه ایجابی برنامه خود تاکید کند.وی همچنین گفت: مردم پذیرای جنگ لفظی نیستند و با دقت رفتار کاندیداها را رصد می‌کنند. بهتر است رقبا نیز از تجربیات گذشته به ویژه انتخابات سال 92 و 94 درس بگیرند.


کد مطلب: 128580

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/128580/کاندیداها-وعده-های-نجومی-ندهند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir