به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۱۲۸۶۲۸

تابش:بزرگان اصولگرا جمنا را قبول ندارند

گروه سیاسی: نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، روحانی را نامزد اصلی اصلاح طلبان دانست و گفت: شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان، اسحاق جهانگیری را در تعامل با روحانی معرفی کرده است.
به گزارش ایرنا، محمدرضا تابش افزود: داوطلب شدن برای انتخابات، جزو حقوق شهروندی است، حزب آقای کواکبیان به نتیجه رسید وی در انتخابات شرکت کند،البته این که ما باید تحزب را تقویت کنیم امر مبارکی است، ولی در عین حال کاندیدای اصلاح طلبان آقای روحانی است. تابش تصریح کرد: شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان یک نامزد احتیاطی را در تعامل با رییس جمهوری مشخص کرده که این نامزد هم آقای جهانگیری است.
 
**بزرگان اصولگرایان جمنا را قبول ندارند
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنانش اظهار داشت: از ابتدایی که اصولگرایان جمنا را تشکیل دادند، مشخص بود که جمنا اجماع اصولگرایان نیست.تابش ادامه داد: از همان ابتدا دو یا سه کاندیدای اصلی از حضور در جمنا امتناع کردند، این بدان دلیل بود که آنان به تفاهم نرسیدند یا اجماع را قبول نداشتند و همچنین دو یا سه نامزد هم بیان کردند که ما اصلا کاندیدا نیستیم.وی اضافه کرد: اصولگرایان سنتی همچون ناطق نوری و لاریجانی که بزرگ اصولگرایان هستند آیا با جمنا موافق هستند؟ در این راستا ما شاهدیم که موتلفه هم کاندیدای خودش را معرفی کرد.این نماینده اصلاح طلب تاکید کرد: یک طیف در جمنا فعال هستند و آن کسانی هستند که در انتخابات شوراها و مجلس در ادوار گذشته توفیقات نسبی پیدا کردند؛ از این رو به صرافت افتادند و جمنا را تشکیل دادند. تابش افزود: فکر نکنم اجماعی در میان اصولگرایان حاصل شود و بتوانیم بگوییم فلانی نامزد اصولگرایان است.
 
نامزدهای انتخاباتی را به رعایت اخلاق اسلامی دعوت کرد و افزود: نامزدان انتخابات ریاست جمهوری از نظر اخلاقی باید ملاحظه و رعایت قوانین را داشته باشند و به هر اقدامی که شائبه تبلیغات زودهنگام شدن را دارد، اقدام نکنند. وی افزود: قانون فصل الخطاب است، وزارت کشور، سایر مراجع قانونی و قوه قضاییه باید تخلفات انتخاباتی را رصد کنند و به نامزدها گوشزد کنند.