به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۱۲۸۶۵۶
در آستانه انتخابات؛

چاپخانه خاص، چاپ روزنامه های مستقل و اصلاح طلب را متوقف کرد!

گروه سیاسی: در آستانه انتخابات و در بحبوحه فعالیت های رسانه ای، اقدامات عجیب و مانع تراشی ها برای کارشکنی در مسیر اطلاع رسانی و ممانعت از فعالیت رسانه های مستقل و اصلاح طلب رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته است. 

به گزارش سایت خرداد؛ چاپخانه بکی از نهادهای عمومی و رسمی که در انتخابات از حامیان کاندیداهای اصولگراست، همزمان با چاپ روزنامه ارگان این نهاد؛ با تعداد دیگری از روزنامه ها قرارداد دارد و در قبال دریافت هزینه؛ چاپ آنها را نیز انجام می دهد اما در اقدامی عجیب و قابل تامل، از چند روز پیش به مدیران این روزنامه ها ابلاغ شده، که از اول اردیبهشت ماه این چاپخانه نمی تواند این روزنامه ها را زیر چاپ ببرد و آنها باید به فکر پیدا کردن چاپخانه جایگزین باشند! 

با توجه به آنکه این چاپخانه متعلق به سازمانی است که گاه به گرایش های خاص سیاسی متهم می شود و رسانه های اخطار گرفته در طیف و جریان سیاسی مقابل قرار دارند،به نظر می رسد این اقدام کاملا با انتخابات پیش رو مرتبط باشد و این در حالیست که کاندیداها نباید از اموال عمومی استفاده کنند و مراکز دولتی و عمومی نیز باید از هرگونه سرویس دهی به داوطلبان خودداری نمایند. 

در باره صحت این خبر خبرنگار ما پیگیر ماجرا شد و با مدیر مسوول روزنامه بهار تماس گرفت که وی با تایید خبر، گفت: متاسفانه  این چاپخانه در اقدامی غیر حرفه ای از چند روز قبل این موضوع را به ما اطلاع داد و ما نیز به دلیل اینکه قراردادمان با این چاپخانه تا پایان سال ۹۵ بوده عملا هیچ اقدامی نیز در اعتراض به این شیوه عمل غیرحرفه ای نمی توانیم بکنیم. 

منصور قنواتی افزود: آنگونه که شنیدم به جز بهار چند روزنامه بخش خصوصی دیگر را هم جواب کرده اند تا با فراغ بال فعالیت مورد نظرشان را اجرایی کنند! 

وی در خاتمه گفت: به احتمال فراوان این موضوع با انتخابات مرتبط است زیرا آقایان گفته اند می توانید دوباره از اول خرداد با ما قرارداد ببندید تا روزنامه تان را چاپ کنیم! به نظر میرسد آنقدر فشار کاری دوستان برای فعالیت انتخاباتی در این چاپخانه سنگین پیش بینی شده که حتی عذر مشتریان چند ساله خود را هم اینگونه خواسته اند!
 

۱۳۹۶/۰۱/۳۱ ۲۲:۱۱
بازی خودتونه برای مظلوم نمایی و نشستن مجدد بر سر سفره دزدی های این 4 سال.
مردم و چی فرض کردید؟ (351211)