به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۱۲۸۸۰۵

استقبال دوباره شیرازی‌ها از کیهان کلهر

گروه فرهنگي: شیرازی‌ها که سال گذشته طی سه اجرا میزبان کیهان کلهر و گروهش بودند، امشب(یکشنبه ۳اردیبهشت) یکبار دیگر در سالن حافظیه این شهر به تماشای کنسرت"پردگیان باغ سکوت" خواهند نشست.
استقبال دوباره شیرازی‌ها از کیهان کلهر
محسن خباز (برگزارکننده کنسرت کیهان کلهر در شیراز) ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: کیهان کلهر کنسرت"پردگیان باغ سکوت" را برای چهارمین بار است که در شیراز برگزار می‌کند. در اسفند سال ۹۵ کلهر این کنسرت را به مدت سه شب در شیراز روی صحنه برد که آن اجراها با استقبال جالب توجه مردم این شهر روبرو شد؛ از این رو با درخواست‌های مکرر کنسرت کیهان کلهر برای 3 اردیبهشت تمدید شد. خوشبختانه گیشه‌ نشان می‌دهد مردم شیراز از اجرای امشب نیز استقبال خوبی داشته‌اند.
مدیر موسسه فرهنگی هنری شهر آفتاب در ادامه افزود: در این کنسرت که از ساعت 9 آغاز می‌شود نوید افقه(نوازنده تنبک)، هادی آذرپیرا(نوازنده تار) و علی بهرامی‌فرد(نوازنده سنتور) کیهان کلهر را همراهی می‌کنند.وی همچنین عنوان کرد: نکته جالب اینکه، کنسرت‌های خاص و موسیقی‌های بدون کلام در شیراز به شدت مورد توجه مردم هنردوست این شهر قرار دارد؛ در مقایسه با سایر شهرها، شیراز ازنظر توجه به کنسرت‌ها و برنامه‌های اینچنینی فضای مناسب‌تری دارد. این کنسرت کیهان کلهر نیز به دلیل استقبالی که از آن صورت گرفت یک اجرا دیگر تمدید شده است.
خباز گفت: قیمت بلیت‌های کنسرت"پردگیان باغ سکوت" به‌طور میانگین 55 هزار تومان است. در مقایسه با قیمت بلیت‌ها در شهرهای دیگر مانند رشت یا بندرعباس و برخی جاهای دیگر، قیمت بلیت‌ها در شیراز شرایط مناسب‌تری دارد و از ۴۰ تا ۷۰ هزار تومان تعیین شده است.کلهر و گروهش سال ۱۳۹۵ نیز همین کنسرت را در یزد، کرمانشاه، خرم آباد، شیراز، بوشهر، اهواز، بندرعباس، اردبیل، تبریز، رشت، ساری، گنبدکاووس، همدان، ایلام، سنندج، کرمان، زاهدان، بیرجند، تربت حیدریه، خرمشهر و اصفهان برگزار کرده‌اند.