به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۱۲۸۸۴۴

برانکو: الهلال بهتر از پرسپولیس نیست

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از دیدار با الهلال به عنوان یکی از سخت‌ترین بازیهای این تیم در آسیا یاد کرد و گفت: در بازی اول نشان دادیم که الهلال بهتر از ما نیست.
به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ قبل از دیدار برابر الهلال عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا گفت: با تیمی بازی داریم که بیشترین قهرمانی را در لیگ کشورش داشته و همیشه در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و برخی اوقات در نیمه نهایی هم حاضر بوده است. ضمن اینکه در لیگ کشورش هم دو هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان شده است.وی در ادامه خاطرنشان کرد: این نشان می دهد که ما بازی سختی داریم. مخصوصا اینکه سه بازیکن خود را در اختیار نداریم. سروش و سیدجلال نیستند و انصاری هم به احتمال فراوان نمی تواند برای ما بازی کند.
 
برانکو خاطرنشان کرد: با این حال تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا با اتحاد و جنگندگی در دیدار برابر الهلال نتیجه مورد نظرمان را کسب کنیم.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه فکر می کنید بتوانید به پیروزی برسید گفت: ما با خوش بینی کامل به میدان می رویم. در بازی اول هم نشان دادیم که الهلالی ها بهتر از ما نیستند. باید ببینیم کدام تیم انرژی بیشتری در زمین می گذارد.دیدار تیم های فوتبال الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه روز دوشنبه در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط عمان برگزار خواهد شد