به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۱۲۸۸۹۵

ادعای قالیباف شبیه احمدي‌نژاد است

گروه سياسي: رییس ستاد فرهنگیان حسن روحانی گفت:‌ قالیباف گفته است که رشد اقتصادی را به بالای ۲۵ درصد می‌رسانم. کسانی که به ایشان مشورت می‌دهند یا آشنایی اولیه با اقتصاد ندارد یا دروغ می‌گویند.
 
 محمدعلی نجفی در همایش مسئولان ستادهای فرهنگیان حسن روحانی اظهار داشت:  آقای قالیباف ادعا می‌کند که من درآمد کشور را ۲.۵ برابر می‌کنم، این ادعا شبیه ادعاهای دولت قبل و رییس جمهور قبلی است و فقط رنگ و لعابش تغییر کرده است. برای کسب این درآمد باید رشد سالیانه اقتصادی ۲۵ درصد باشد در حالیکه متوسط رشد سالیانه ما در ۴ دهه گذشته فقط ۳ درصد بوده است

او افزود: قالیباف گفته است که رشد اقتصادی را به بالای ۲۵ درصد می‌رسانم. کسانی که به ایشان مشورت می‌دهند یا آشنایی اولیه با اقتصاد ندارد یا دروغ می‌گویند. قبلا ایشان گفته بود که اگر بخواهم کاندید ریاست جمهوری شوم، باید بر سر  من اجماع شود اما نه تنها اجماع نشد بلکه در رای‌گیری جمنا چهارم شده بود.

نجفی اضافه کرد: بعد از رای‌گیری جمنا گفته شد که برخی که منظورشان زاکانی و بذرپاش بود، یک عده نیرو آورده‌اند تا رای دهند و تقلب کرده‌اند. این‌ها که بین خودشان این کارها را انجام می‌دهند چه بر سر مردم می‌آورند؟ در نهایت آقای قالیباف انصراف داد و پس از آن دقایق اخر برای ثبت نام آمد. نجفی با بیان اینکه کارنامه ۴ ساله اخیر قالیباف اصلا قابل دفاع نیست، گفت: پوپولیسم فریبکارانه را باید افشا کنیم تا مردم دچار انحراف نشوند.  اقای قالیباف گفته است که ۵ میلیون شغل ایجاد میکنم ایشان راهکار باید بدهد که چگونه می‌تواند این کار را انجام دهد؟

۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۲۲:۱۷
خدا کنه دیگه سیاستمدار انفجاری سر کار نیاد (351511)