به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۱۲۸۹۶۰

همکاری اسکورسیزی،دنیرو و دی‌کاپریو

گروه فرهنگي: استودیو Imperative Entertainment حق اقتباس کتاب Killers Of The Flower Moon به قلم دیوید گرن را خریداری کرده است و قصد دارد از مارتین اسکورسیزی برای کارگردانی و رابرت دنیرو و لئوناردو دی‌کاپریو برای بازی در این فیلم دعوت کند.
همکاری اسکورسیزی،دنیرو و دی‌کاپریو
اریک راث فیلمنامه‌نویس اسکار گرفته‌ای هالیوود اقتباسی از کتاب Killers Of The Flower Moon نوشته‌ی دیوید گرن به نگارش در آورده است که فعلاً در مرحله‌ی انتخاب عوامل قرار دارد و شنیده‌ها حاکی از آن است که استودیو سازنده‌ی این اقتباس به دنبال جلب رضایت مارتین اسکورسیزی، رابرت دنیرو و لئوناردو دی‌کاپریو است، و به نظر می‌رسد هر‌ سه‌ی آن‌ها هم برای حضور در این پروژه ابراز تمایل کرده‌اند.

رابرت دنیرو قهرمان اصلی فیلم‌های اسکورسیزی در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ و ۹۰ بوده است و لئوناردو دی‌کاپریون هم تا به حال در شش فیلم از این کارگردان حضور داشته است. برای همین حضور همزمان این دو در فیلمی از مارتین اسکورسیزی اتفاق جذاب و کنجکاوی برانگیزی خواهد بود. اسکورسیزی همچنین پیش از این مشغول کار روی پروژه‌ی مرد ایرلندی(The Irishman) با حضور دنیرو و آل پاچینو بوده است که در سال ۲۰۱۸ از شبکه‌ی نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

کتاب Killers Of The Flower Moon داستان واقعی جنایت‌هایی را در اوکلاهاما روایت‌ می‌کند که طی آن بعد از اینکه قبیله‌ای سرخپوستی در زمین‌هایشان موفق به کشف نفت می‌شوند، چندین نفرشان به قتل می‌رسند. اتفاقی که منجر به دخالت FBI هم می‌شود. این کتاب همچنین ماجرای به قدرت رسیدن جی‌. ادگار هوور را هم روایت می‌کند که پیگیری پرونده‌ی این قتل‌ها را بر عهده می‌گیرد و اسم و رسمی برای خود پیدا می‌کند. دی‌کاپریو در سال ۲۰۱۱ و فیلم جی. ادگار(J. Edgar) به کارگردانی کلینت ایست‌وود در نقش جی. ادگار هوور ظاهر شده بود.