به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۱۲۸۹۹۴
ديدارهاي مهم ديشب فوتبال اروپا

بایرن‌مونیخ در خانه هم حذف شد

بایرن‌مونیخ در خانه هم حذف شد
گروه ورزشي: تیم فوتبال بایرن مونیخ با شکست خانگی برابر دورتموند از صعود به فینال رقابتهای جام حذفی باشگاههای آلمان باز ماند.
به گزارش مهر، تیم های فوتبال بایرن مونیخ و دورتموند چهارشنبه شب در ادامه رقابتهای جام حذفی باشگاههای آلمان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم دورتموند ۳ بر ۲ پیروز شد. در این بازی که در ورزشگاه آلیانتس آره نا برگزار شد خاوی مارتینز (۲۹) و متس همولز (۴۲) گلزنی کردند. در طرف دیگر مارکو رویس (۱۹)، پیر امریک اوبامیانگ (۶۹) و عثمان دمبله (۷۴) برای دورتموند گلزنی کردند. بدین ترتیب تیم بایرن مونیخ بعد از ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا، در جام حذفی آلمان هم به جایی نرسید.
 
هفته سی و چهارم لالیگا؛ برد پرگل بارسلونا و رئال مادرید
تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی پرگل خانگی برابر اوساسونا صدرنشینی خود در لالیگا را تثبیت کرد. بارسلونا چهارشنبه شب در چارچوب هفته سی و چهارم رقابتهای لالیگا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف اوساسونا رفت و این تیم را با شکست ۷ بر یک بدرقه کرد. لیونل مسی که مرد اول ال کلاسیکو بود در این بازی ۶۳ دقیقه در میدان حضور داشت و دو گل زیبا به ثمر رساند.
نیمه نخست این بازی با برتری ۲ بر صفر بارسلونا پایان یافت. در دقیقه ۱۲ لیونل مسی با توپ ربایی و فرار از کمند مدافعان حریف به زیبایی دروازه اوساسونا را گشود و در دقیقه ۳۰ آندره گومس گل دوم آبی اناریها را به ثمر رساند.
شروع نیمه دوم یک گل برای اوساسونا بدنبال داشت. روبرتو تورس در دقیقه ۴۸ روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه تراشتگن را گشود. بارسلونا این گل را در دقیقه ۵۸ پاسخ داد. آندره گومس زننده این گل بود.
در دقیقه ۶۱ بازی لیونل مسی پشت محوطه جریمه اوساسونا صاحب توپ شد و با ضربه دقیق خود دروازه حریف را گشود. مسی دو دقیقه بعد زمین بازی را ترک کرد تا انرژی خود را حفظ کند. بارسلونا که سوارز، نیمار و اینیستا را هم در ترکیب نداشت در دقیقه ۶۴ به پنجمین گل خود دست یافت و در دقیقه ۶۷ نوبت به خاویر ماسکرانو رسید تا از روی نقطه پنالتی دروازه اوساسونا را باز کند. این نخستین گل رسمی ماسکرانو با پیراهن بارسلونا بود که تشویق فراوان نیمکت نشینان و هواداران آبی اناریها را بدنبال داشت. آخرین گل بازی را پاکو آلکاسر در دقیقه ۸۶ به ثمر رساند تا آبی اناریها بعد از پیروزی در ال کلاسیکو، جشن دیگری را در نوکمپ برپا کنند. بارسلونا با این برد ۷۸ امتیازی شد و در صدر جدول جایگاه خود را حفظ کرد.
دیدار تیم های فوتبال لاکرونیا و رئال مادرید 
درخشش ذخيره هاي رئال
تیم فوتبال رئال مادرید در نخستین بازی بعد از ال کلاسیکو به مصاف لاکرونیا رفت و در غیاب ستارگانش با ۶ گل میزبان خود را شکست داد.
در این بازی که بامداد روز پنجشنبه از هفته سی و چهارم لالیگا به میزبانی لاکرونیا برگزار شد تیم رئال مادرید با نتیجه ۶ بر ۲ پیروز شد. این در حالی بود که رونالدو، بیل، بنزما، مودریچ و دیگر ستارگان رئال در ترکیب این تیم حضور نداشتند. آلوارو موراتا (۱)، خامس رودریگز (۱۴ و ۶۷)، لوکاس واسکز (۴۴)، ایسکو (۷۸) و کاسمیرو (۸۷) برای رئال مادرید گلزنی کردند. زننده گل های تیم لاکرونیا نیز گابریل تورخه (۳۵) و خوزه لو (۸۴) بودند. رئال مادرید با این برد ۷۸ امتیازی شد و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به بارسلونا در رده دوم جدول ایستاد. این تیم یک بازی معوقه نیز در پیش دارد.
 
لیگ برتر انگلیس؛ پیروزی دشوار آرسنال مقابل لستر سیتی
 
تیم های فوتبال آرسنال و تاتنهام در رقابتهای لیگ برتر انگلیس به سختی مقابل حریفان خود پیروز شدند.
آرسنال و لستر سیتی چهارشنبه شب دیدار خود را در ادامه رقابتهای لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات برگزار کردند که در پایان تیم آرسنال پیروزی یک بر صفر را رقم زد.
روبرت هوت مدافع تیم لستر سیتی در دقیقه ۸۶ به اشتباه دروازه تیم خود را گشود تا توپچی ها برنده این بازی باشند. شاگردان ونگر با این برد ۶۰ امتیازی شدند و در رده ششم جدول قرار گرفتند.
تیم تاتنهام نیز در زمین کریستال پالاس به میدان رفت و برتری یک بر صفر را کسب کرد. کریستین اریکسن در دقیقه ۷۸ تنها گل این بازی را به ثمر رساند. تاتنهام با این برد ۷۴ امتیازی شد و فاصله خود را با چلسی به ۴ امتیاز کاهش داد. تیم پوچتینو نزدیکترین رقیب چلسی برای قهرمانی به شمار می رود. چهارشنبه شب تیم میدلزبورو نیز میزبان ساندرلند بود و این تیم را یک بر صفر شکست داد.