به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : ۱۲۹۰۳۳
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت:

روحانی سایه جنگ را از سر ایران برداشت

گروه سياسي: عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران گفت: در سایه فعالیت‌های دولت تدبیر و امید، جمهوری اسلامی به‌عنوان نماد اعتدال و عقلانیت شناخته‌شده و نباید به تجربیات تلخ گذشته برگردیم.
روحانی سایه جنگ را از سر ایران برداشت
آذر منصوری در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی و دفتر حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منطقه‌ ایلام، اظهار کرد: وظیفه و مسئولیت همه ما این است که انتخابات آگاهانه و مسئولانه در انتخابات آینده رقم بخورد چون فرزندان ایران اسلامی حق‌دارند در یک ایران آباد و آزاد و توسعه‌یافته زندگی کنند. وی با بیان اینکه انتخابات شاخص مشارکت سیاسی در تصمیم‌سازی در کشور است، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ادامه داد: تلاش ما در تقویت تحزب و جامعه‌ی مدنی است و این کار لازمه دخالت پرسشگرانه مردم در اداره امور کشور است، بنابراین باید از فرصت انتخابات برای معرفی و شناخت احزاب کمک کنیم و تلاش کنیم مسیر 4 سال گذشته‌ی کشور امتداد پیدا کند.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران گفت: کمتر کسی فکر می‌کرد پرونده ایران از شورای امنیت خارج شود، اما این اتفاق افتاد و سرنوشت ایران متفاوت از دیگر کشورها شد و دولت روحانی توانست سایه شوم جنگ و تحریم را از سر ایران بردارد که این مهم را باید قدر دانست. منصوری تأکید کرد: اثرات برجام را هم در سیاست داخلی و هم سیاست خارجی می‌بینیم، ایران امروز از یک موقعیتی برخوردار است که اطرافش را خشونت و ناآرامی فراگرفته و اگر خدای‌ناکرده دولتی در ایران سرکار بیاید نخواهد به برجام ادامه دهد مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار ایران باشد.

این فعال سیاسی ادامه داد: عقلانیتی که ما در سیاست خارجی دولت روحانی دیدیم و تعامل سازنده با جهان باید ادامه پیدا کند چون در سایه فعالیت‌های دولت تدبیر و امید، جمهوری اسلامی به‌عنوان نماد اعتدال و عقلانیت شناخته‌شده و نباید به تجربیات تلخ گذشته برگردیم. منصوری ادامه داد: چرخ توسعه در دولت روحانی به چرخش درآمد و رشد اقتصادی کاملاً مشهود است و ثبات لازم در بازار به وجود آمد و دولت روحانی در عمل نشان داده که معتقد به گردش اطلاعات آزاد به‌عنوان مهم‌ترین عامل در مبارزه با رانت‌خواری است و جایگاه فضای مجازی و تأثیر آن را خوب می‌شناسد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات شوراها تصریح کرد: باید به افرادی رأی داد که با جایگاه شوراها آشنایی داشته باشند تا گرفتار رانت نشوند و بتوانند اتاق شهرداری را شیشه‌ای کنند و افراد منتخب هم باید واجد یکی از تخصص‌های مرتبط با فعالیت‌های شورا باشند.

حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۰۸ ۰۸:۴۵
هیچ سایه جنگی وجود نداشت که ایشان بخواهد بردارد !!! این روشها نخ نما شده و پوسیده است !!!! (351605)