به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۱۲۹۰۷۵

کرباسچی: به جبهه نجات رای بدهید

گروه سیاسی: دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: امروز یک جبهه نجات در کشور داریم که درجنگ به داد دولت رسید. همین جبهه نجات، سازندگی را بعد از جنگ سرلوحه قرار داد. جبهه نجاتی که اصلاحات را درکشور آغاز کرد و امروز بر قامت اعتدال و تدبیر به میدان آمده است. امید است که با رای مردم این جبهه نجات همچنان برای کشور آینده ساز باشد.
کرباسچی: به جبهه نجات رای بدهید
به گزارش ایسنا، غلامحسین کرباسچی در آیین افتتاح رسمی ستاد انتخاباتی  حسن روحانی در اصفهان اظهار کرد: امیدواریم در کشور به جایی برسیم که هیچ وقت کسی نخواهد کاری را با حصر و زندان و تفنگ پیش ببرد.وی ادامه داد: این انتخابات یک ویژگی خاص دارد گرچه همیشه در انتخابات ها عنوان می شود که در فضای ویژه ای قرار داریم اما واقعا این انتخابات اولین انتخاباتی است که شخصیت بزرگی همچون آقای هاشمی را در بین خود نداریم.دبیر کل حزب سازندگی ادامه داد: بسیاری اوقات شاهد بودیم در اوج ناامیدی و یاس راهنمایی های ایشان مسیر را باز می کرد و برای کشور سازنده بود. نه تنها برای اصلاح طلب ها و یا برای اصولگراها بلکه رهنموندهای آقای هاشمی برای دشمنان ایشان نیز همواره نقطه امید بود. در این انتخابات باید میراث هاشمی را قدر بشناسیم. گرچه ایشان در روزهای اخر گفته بود با خیال راحت می توانم  بمیرم اما اینکه امروز در چه شرایطی هستیم بسیار مهم است.

کرباسچی گفت: آقای روحانی اصلاح طلب نبود اما حرکت اصلاحات و اعتدالگرایی آقای روحانی را همچون آقای ناطق و حتی لاریجانی از جبهه ای به جبهه دیگر منتقل کرده است و بسیاری از کسانی که قبلا می خواستند با تفنگ و زندان اهداف خود را پیش ببرند امروز فهمیده اند که جز رای مردم هیچ چیز ممکن نیست.

دبیرکل حزب سازندگی ادامه داد: اگر مردم به این نتیجه برسند که زمام امور را به یک فرد نظامی و یا مثلا یک قاضی بسپارند ایرادی ندارد. اما اگر مردم این را نپسندیدند باید پذیرفت. گرچه جالب است که کسی که سالها مردم را مورد قضاوت قرار می داد امروز مردم درباره او قضاوت کنند. اگر می‌خواهیم از اقتدارگرایی به مردمگرایی برسیم باید روشهای زورگویی پلیسی و امنیتی را کنار بگذزاریم باید واقعی باشیم، پرونده سازی را کنار بگذاریم و به قضاوت مردم احترام کنیم.کرباسچی گفت: در این منطقه پرآشوب و در این دنیای جنگل‌وار راهی جز دموکراسی نداریم. همه کسانی که روزی صندقهای رای را قبول نداشتند و به جای جمهوری اسلامی به دنبال حکومت اسلامی بودند امروز در تلاش برای قوی کردن جبهه های خود هستند.

وی ادامه داد: همه منتقدان دولت فعلی از سه راه برای انتقاد استفاده می کنند که ناکارآمدی دولت در راس این راه ها است. دولتی که در آغاز با مشکل بزرگی همچون تحریم های ناعادلانه مشکلات اقتصادی و فضای امنیتی بر سر کار آمد و توانست همه این مشکلات را با وجود کارشکنی های بسیار با توان دیپلماسی رفع کند و برای  اولین بار در تاریخ جهان بدون جنگ از سایه تحریم های سازمان ملل خارج شود چگونه کارآمد نیست؟ برجام کمتر از کار مصدق نیست.دبیرکل حزب سازندگی گفت: نکته دیگر منتقدان درباره کابینه دولت است. چگونه آقای روحانی می توانست در مجلس پیشین انتخاب دیگری داشته باشد. در صورتیکه خود ایشان بارها اعلام کرده بود که به نیروهای جوانتری اعتقاد دارد، اما با تغییر مجلس تنها یک سال است که همکاری واقعی میان دولت و مجلس شکل گرفته است.

کرباسچی گفت: در بعد اقتصادی نیز دروغ و افترا بسیار است. اما وضع اقتصادی که دولت قبلی به این دولت تحویل داد را به یاد بیاورید. استخدام در شهرداری تهران شغل درست کردن نیست. شغل باید پایه دار باشد. نه اینکه از جیب مردم آدم استخدام کنید که بنشینند در شهرداری و کارشکنی کنند. بلکه با امنیت و جذب سرمایه گذاری شغل واقعی ایجاد می شود.وی افزود: ایجاد دو قطبی اقتصادی که این آقا در شمال شهر است آن آقا در جنوب شهر به جز دروغ چیزی نیست. فراموش نکنیم پرونده هایی که از سه هزار میلیارد در دولت قبل شروع شد نام چه کسانی را در خود داشت که هرگز نامشان عنوان نشد. آیا حاکمان دولت همه اشرافی هستند ودیگر مدیران همه در فقر زندگی می کنند.

دبیرکل حزب سازندگی گفت: امروز یک جبهه نجات در کشور داریم. که درجنگ به داد دولت رسید. همین جبهه نجات، سازندگی را بعد از جنگ سرلوحه قرار داد. جبهه نجاتی که اصلاحات را درکشور آغاز کرد وامروز بر قامت اعتدال و تدبیر به میدان آمده است. امید است که با رای مردم این جبهه نجات همچنان برای کشور آینده ساز باشد.