به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب : ۱۲۹۰۸۳

تاجزاده: جهانگیری مرد اول مناظره‌ بود

تاجزاده: جهانگیری مرد اول مناظره‌ بود
گروه سیاسی: معاون سیاسی وزارت‌کشور در دولت‌اصلاحات، اسحاق جهانگیری را مرد اول مناظره امشب دانست.
سید مصطفی تاجزاده در گفت‌وگو با  ایلنا، درخصوص نخستین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ آقای قالیباف را باید رئیس‌جمهورساز خواند. وی در سال ۹۲، با خطای بزرگ خویش راه را برای پیروزی آقای روحانی هموار ساخت. او ادامه داد: قالیباف امشب نیز با خطای به مراتب مهلک‌تر و بزرگ‌تر خود، مجددا راه برای پیروزی آقای روحانی و اصلاح‌طلبان در انتخاباتی آتی ریاست جمهوری گشود. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در رابطه با عملکرد حسن روحانی و اسحاق جهانگیری در مناظره امروز نیز اظهار داشت: من ملاحظات آقای روحانی درک می‌کنم و بیش از این انتظاری از ایشان ندارم اما باید اعتراف کنم که آقای جهانگیری مرد اول این مناظره بود. تاجزاده یادآور شد: امشب مشخص شد که چرا اصرار داشتند مناظره‌ها زنده پخش نشود. 

قالیباف بجای اتهام‌زنی بهتر بود برنامه ارائه می‌کرد
دروغگویی زیبنده نامزدهای ریاست جمهوری نیست
یک استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: بهتر بود آقای قالیباف بجای مچ‌گیری و اتهام‌زنی، برنامه و راه‌حل ارائه می‌کرد.
آیت‌الله محسن غرویان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درخصوص نخستین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ مردم توقع نداشتند که برخی از نامزدها دائما به دولت حمله کنند و مچ‌گیری را سرلوحه کار خودشان قرار دهند.
او ادامه داد: متاسفانه این مسئله رخ داد و برخی از نامزدها به دولت حمله کردند و به دنبال مچ‌گیری بودند که این مسئله انعکاس خوبی در میان مردم نداشت. این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به انتظارات مردمی از کاندیدها اظهار داشت: مردم دوست دارند که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، برنامه‌ها و راه‌حل‌هایشان را برای خروج کشور از معضلات و مشکلات بیان کنند نه آنکه دائما به دولت حمله کنند. غرویان با بیان اینکه آقایان روحانی و جهانگیری جانانه از خدمات دولت یازدهم دفاع کردند، تصریح کرد: آقای روحانی در این مناظره رسما گفتند که بسیاری از اتهامات مطرح شده درخصوص دولت دروغ است و یادآور شدند که دروغگویی زیبنده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و جمهوری اسلامی ایران نیست. او با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی نسبت به آقای قالیباف عملکرد متعادل‌تری داشت، خاطرنشان کرد: بهتر بود آقای قالیباف بجای مچ‌گیری و اتهام‌زنی، برنامه و راه‌حل ارائه می‌کرد. 

فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۰۸ ۲۲:۳۰
به نظر من که این طرح و نقشه شون بود قالیباف بیفته جلو و دولت رو تخریب کنه رئیسی در سایه بمونه تا قالیباف به نفعش کنار بکشه دقیقا امشب هم در آخر که رئیسی دید دیگه کسی بعد خودش نیست که پاسخ بده یه کوچولو زیرکانه حمله کرد (351637)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۰۹ ۰۸:۱۴
با سلام
نمی دونم ولی خیلی موارد حتی آقای رئیسی سوالات رو درست متوجه نمی شد و جواباش ربطی به سوال نداشت (351685)
۱۳۹۶/۰۲/۰۸ ۲۳:۰۹
انتظار نداشتم آقای جهانگیری با طرح 3/5 مییلیارد، شروع کننده این بحث ها باشد. (351646)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۰۸ ۲۳:۵۰
موافقم روحانی هم خوب بود اما بعداز جهانگیری (351652)
۱۳۹۶/۰۲/۰۹ ۰۰:۵۱
هیچ کدام از نامزدها برنامه نداشتند، آقای رییسی حتی نگفتند با کدام منابع سالی یک میلیون شغل و مسکن ایجاد می کنند!!!؟ با نفت 40 دلاری!!!؟ قالیباف حتی نتونست بگه سرمایه گذار رو از کجا می خواد بیاره!!!؟ نامزدهای دیگه هم که حرفهای کلی زدند و روحانی هم چون در بطن کارهاست از خودش اقدامات دولت فعلی خودش دفاع کرد. با این نوع مناظره های صدا و سیما مردم هیچ وقت نخواهند فهمید چه کسی واقعا لیاقت ریاست جمهوری را دارد. (351663)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۰۹ ۰۸:۲۴
متاسفانه روش و دکترین به قدرت رسیدن برای اصول گرایان (سلفی های شیعی) فقط تخریب رقبا می باشد و برای تخریب به هر نوع دروغ و تهمت و بی اخلاقی دست می زنند و خوشبختانه ملت زخم به قلب خورده ایران از این مسئله آگاه است و می دانند که با بی اخلاقی و تهمت و دروغ و ناروا ویران کننده است.
اصول گرایان هیچ گونه برنامه ای برای اداهره کشور ندارند و فقط و فقط با تخریب و صحبتهای ناروا و تهمت زنی می خواهند برای خود بازاری باز کنند.
در ضمن این 4 درصد و 96 درصد مربوط به کدام آمار است که مردم از آن بی خبرند.
بنده به شخصه اعتقاد دارم اگر کارشکنی ها و آتش زدن های سفارت ها را اصول گرایان به راه نیانداخته بودند و هر روز یک موشک در نمی کردند الان بیش از 4 میلیون شغل ایجاد شده بود.
زنده باد ایران زنده باد اصلاحات (351690)