به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۱۲۹۱۲۹

آقای قالیباف شعار محیط‌زیستی ندهید

آقای قالیباف شعار محیط‌زیستی ندهید
گروه جامعه: مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست درباره ادعای قالیباف در زمینه تولید برق از زباله گفت: در حوزه محیط زیست هیچ کار خاصی از او ندیدم، از همین رو خود را هر چه می‌خواهد؛ بنامد، اما ادعا نکند، شهردار محیط‌زیستی است.

اسماعیل کهرم در گفت‌وگو با ایلنا با تاکیدبراینکه اقدامات قالیباف در زمینه بازیافت زباله در سطح پایین و آزمایشی است، گفت: کود کمپوستی هم که تولید می‌شود، دارای کیفیت بسیار پایین بوده و پر از شیشه و پلاستیک است، از سوی دیگر میزان الکتریسته‌ای بسیار کمی تولید می‌شود و جای سوال دارد، چرا قالیباف در مناظره هیچ آماری ارائه نداد. در حقیقت هیچ آماری وجود ندارد، چرا که کارهایی که دراین زمینه صورت گرفته آنقدر سطحی است که ارزش ندارد به آن اشاره شود.

مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به روند نابودی باغ‌های تهران اشاره کرد و افزود: قالیباف در حالی خود را به عنوان شهردار محیط‌زیستی عنوان می‌کند، که شهردار سازه و ساختمان است و همه پروژه‌هایش جنبه نمایشی دارد، ما هیچ کار خاصی از او ندیدم. پروژه پل صدر به ترافیک و آلودگی هوا دامن زد، قالیباف خود را هر چه می‌خواهد؛ بنامد اما ادعا نکند، شهردار محیط‌زیستی است. این بوم‌شناس و فعال زیست‌محیطی در مورد معضلات دریاچه مصنوعی چیتگر گفت: دریاچه مصنوعی برای جا افتادن زمان زیادی نیاز دارد، البته این پرو‍ژه هم جنبه نمایشی داشت. متاسفانه مشکل اصلی دریاچه چیتگر این است که آب داخل آن راکد بوده و هیچ کانالی برای آن پیش بینی نشده است و آب جریان ندارد.

شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۰۹ ۱۵:۴۶
آقای قالیباف.اقدام شهرداری در خصوص اخذ هزینه جهت تردد خودروهای هیبریدی در محدوده طرح ترافیک نمونه ای از ناکارآمدی سیاست های شما در خصوص محیط زیست میباشد.این اقدام شهرداری نه تنها حقوق شهروندان را زیر پاگذاشت بلکه نشان داد گرفتن پول از مردم برای شما اهمیت بیشتر از محیط زیست و هوای پاک دارد.لطفا شعار ندهید و به شعور مردم توهین نکنید (351723)
۱۳۹۶/۰۲/۱۰ ۰۷:۵۵
قیمت خودرو هیبریدی چند هست؟
می خوای بهشون کمک مالی هم بشه؟ (351773)