به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۱۲۹۲۵۷

او نمی‌داند دوران احمدی‌نژاد به سر آمده

گروه سياسي: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: گرانترین ستاد انتخاباتی در دوره‌های قبل برای قالیباف بوده است. کسی که حزب ندارد باید بگوید این میلیاردها تومانی که خرج تبلیغات انتخاباتی کرده است را از کجا آورده است.
گروه سياسي: اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی و مشاور حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی در انتخابات سال ۸۸ در یادداشتی  در  سايت انصاف‌نیوز، در بررسی مناظره اول کاندیداهای ریاست جمهوری نوشت: مناظره‌ی اول نشان داد دولت علاوه بر اینکه در قوه مجریه با برنامه عمل کرده در اداره‌ی مناظره‌ها نیز با برنامه است. اسحاق جهانگیری در قواره‌ی یک رییس جمهور ظاهر شد و نشان داد در قوه اجرایی و در دولت نماینده‌ی شایسته‌ی اصلاح‌طلبان بوده است. جهانگیری به دلیل سخت کوش بودن و تجربه‌ی بالا اشراف کامل در تمامی برنامه‌های اجرا شده و اجرا نشده‌ی دولت را از خود نشان داد و آقای قالیباف را زمین‌گیر کرد.

محمد باقر قالیباف علی‌رغم تجربه‌ی ناکامی در مناظره‌ی انتخابات قبلی باز هم به دلیل ناپختگی در حوزه‌ی سیاست با به کار بردن روش تخریبی آراء او ریزش کرد. قالیباف نمی‌داند روزگار احمدی‌نژاد به سر آمده و از دوره‌ی تصدی‌گری او از هر آنچه بر سر ملت ایران آمد مردم متنفرند، چه برسد به اینکه نامزدی از شیوه‌های تخریبی او برای ربیس جمهور شدن الگو بگیرد. الگوی احمدی‌نژاد کهنه و مشمئز کننده است، هر نامزدی که به جای اثبات خود به دنبال تخریب رقیب باشد آن هم در اولین مناظره، بدون پیش بینی عکس العمل رقیب! تخریب علیه خود آن نامزد رقم خواهد خورد.

اسحاق جهانگیری در دفاع چارچوب‌دار خود از دولت و اندیشه‌ی اصلاح طلبی از منافع ملت دفاع کرد؛ او حرف دل ملت را زد که در این دوازده سال کسی در این سطح و به‌طور علنی این مواضع را اعلام نکرده بود. سخنان در گوشی را علنی کرد و از مظلومیت ملت و منافع ملی دفاع کرد. برتری معاون اول رییس جمهور در این مناظره نقطه‌ی قوت حسن روحانی است؛ رییس جمهوری که معاون اولش در این حد از شایستگی قرار دارد قابل حمایت است و به همین دلایل نامزد ما اصلاح طلبان در این انتخابات حسن روحانی است.