به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۱۲۹۶۳۴

قالیباف بايد از مردم عذرخواهی کند

گروه سياسي: عضو هیات رییسه فراکسیون امید و نماینده تهران در مجلس در خصوص مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که روز جمعه برگزار شد نسبت به برخی گفته های کاندیداها واکنش نشان داد.
قالیباف بايد  از مردم عذرخواهی کند
فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با ایلنا در ارزیابی‌اش از مناظره روز جمعه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای رییسی که خواستار توجه بیشتر به شان معلمان و حل مشکلات معلمان کشور شدند برای ملت ایران، بالاخص معلمان عزیز توضیح دهند، زمانی که ایشان در قوه‌قضاییه بودند چه برخوردهایی با فعالان صنفی معلمان داشتند؟او افزود: افرادی که دستاوردهای دولت یازدهم را در عرصه‌های سیاست خارجی، سیاست‌های داخلی بالاخص آزادی‌های مدنی و فرهنگی نادیده می‌گیرند یا انکار می‌کنند؛ مانند کسانی هستند که خود را به خواب زده‌اند و با هیچ منطقی بیدار نمی‌شوند! کسی که خوابیده است را شاید بتوان بیدار کرد، اما آنکه خود را به خواب زده را هرگز نمی‌شود.
این عضو حزب کارگزاران در واکنش به برخی خلاف واقع‌گویی‌ها در مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: افرادی که در یک گفت‌وگو پایبند اخلاق نیستند چگونه دولتی اخلاقی تشکیل خواهند داد؟ آقای قالیباف به بند پنجم سیاست‌های کلی انتخابات که مقام معظم رهبری به روسای سه قوه و رییس مجمع تشخیص مصلحت ابلاغ کرده‌اند توجهی نداشتند. در بند پنجم آمده ممنوعیت هرگونه تخریب، تهدید، تطمیع، فریب و وعده‌های خارج از اختیارات قانونی و هرگونه اقدام مغایر امنیت ملی نظیر تفرقه قومی و مذهبی در تبلیغات انتخاباتی که به صراحت ذکر شده است.سعیدی تصریح کرد: کاش آقای قالیباف به جای این همه اتهام‌زنی به دولت و فرافکنی نسبت به آموزش و پرورش، بیان می‌کردند چه مقدار از سهم پرداختی شهرداری را به آموزش و پرورش پرداخته‌اند‌؟ قالیباف به خاطر تهمت ودروغی که در مناظره گفت از ملت شریف وخانواده بزرگ آموزش و پرورش عذر خواهی کند.