به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۱۲۹۶۸۶

عقلانیت و اعتدال دو رکن مهم اداره کشور

گروه سياسي: نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: عقلانیت و اعتدال دو رکن مهم در اداره کشور است و وعده های دست نیافتنی نمی تواند اقتصاد و توسعه را به سرانجام برساند.
عقلانیت و اعتدال دو رکن مهم اداره کشور
زهرا ساعی  در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در منطقه نیروگاه قم، افزود: همان طور که دیروز تحریم های ظالمانه را کاغذ پاره می خواندند امروز نیز وعده افزایش یارانه دروغی دیگر است که مردم آن را باور نمی کنند. ملت ایران بار دیگر با حضور میلیونی خود در انتخابات 29 اردیبهشت، فهم و بصیرت و عقلانیت خود را به رخ جهان می کشانند. ساعی در ادامه با انتقاد از نظرات کارشناسی عده ای در مشکلات کشور بیان کرد: اگر زیرساخت های کشور در سال 84 تا 92 اصلاح شده بود ما با بحران بیکاری و کار در دولت تدبیر و امید مواجه نبودیم چرا که  با چنین رویکردی در دولت قبل، عملکرد و برنامه ریزی و تدابیر دولت یازدهم به مراتب دشوار و طاقت فرسا شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس  عنوان کرد: مردم امسال نیز گفتمان اعتدال و عقلانیت را در انتخابات دنبال می کنند تا با همکاری مجلس و دولت بتوان مشکلات کشور را حل کرد.وی بیان کرد: امروز اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان و اعتدالیون با همکاری هم تلاش می کنند تا دیگر افراط گرایان بر کشور مسلط نشوند و حرکت به سمت توسعه تداوم داشته باشد.ساعی تصریح کرد: دولت قبل زیان های زیادی را در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی وارد کرد و بسیاری از منابع کشور اتلاف شد و ایران از قطار توسعه جا ماند.وی خاطرنشان کرد: دولت به اصطلاح مهرورز اقشار ضعیف و متوسط جامعه را با وعده های بی اساس با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه کرد.نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وعده های دروغین نمی تواند کشور را به تعالی و رشد برساند و شعار دادن های بی اساس به صلاح کشور و ملت نیست.