به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۱۲۹۸۶۳

دل در گرو قالیباف، گلایه به اصلاح‌طلبان!

img
گروه سياسي: «محمدمهدی همت» فرزند شهید همت در یادداشتی به نبودن نام «محمد مهدی تندگویان»، فرزند شهید تندگویان در لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران اعتراض کرد!
به گزارش انصاف نیوز، آقای همت که رابطه‌ی خوبی با محمدباقر قالیباف و شهرداری تهران دارد در اینستاپستی با عنوان «رسم برادری» نوشته است: «لیست منتشر شده از اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر تهران نشان از حذف برادرمان، آقا مهدی تندگویان دارد. خوشحالم که به لطف پروردگار چهره واقعی اصلاح طلبان در بی اعتقادی نسبت به شهدا و بی حرمتی به خانواده هایشان برایم سالها پیش مشخص شد. خوب است آقا مهدی هم اکنون عضو شورا می باشد وگر نه انگ ترحم پذیری از جانب جریان اصلاحات به برادرانم زده میشد. آنچه که ایمان دارم این است که اگر دکتر قالیباف لیستی داشت، با توجه به تمام هجمه های برادرم به ایشان، بی شک مهدی را در لیست خود قرار می داد. در پایان خداوند را شاکرم که میبینم تمام ما برادران در پست دولتی نیستیم و در گوشه ای از این کشور بدون آلوده شدن به رانت ها، مشغول فعالیت خودمانیم و در کار خود موفق. کاش تقوام اجازه می داد تا برخی از مفسدان اقتصادی اطراف تیم ریاست محترم جمهوری فعلی را با اسناد معرفی کنم».

منتظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۲۰ ۱۵:۵۲
جناب آقاي برادر، اگه سندي و مدركي داري حتما حتما بايد بري قوه قضاييه ارائه بدي. اين موضوع ربطي به تقوا نداره. اتفاقا عين بي تقواييه كه اين موضوع تو ليست نبودن اون آقا يهويي شما رو ياد اين چيزا انداخته. هيچ حزب و تشكلي با كسي عقد اخوت نبسته كه بطور مادام العمر تو ليست انتخاباتيشون باشه (352329)