به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۱۲۹۸۷۳
پيشنهاد وزيران روحاني كه هنوز توسط ستاد قاليباف بي پاسخ مانده است

آقاي قاليباف چرا سكوت كردي؟اموالت را تاخت بزن،همين فردا در محضر

آقاي قاليباف چرا سكوت كردي؟اموالت را تاخت بزن،همين فردا در محضر
گروه اقتصادي: مهندس بيژن زنگنه وزیرنفت پيشنهاد داد: 24 سال وزير بودم و ۱۲سال وزیر نفتم، به قالیباف پیشنهاد می‌دهم هرچه من وخانواده‌ام داریم به اسم ایشان بزنیم، هرچه ایشان و خانواده‌اش اموال دارند، به اسم من بزنند! گفتني اينكه، ستاد قاليباف و اطرافيان او هنوز پاسخي به پيشنهاد او نداده‌اند.
 
پیشنهاد آخوندی برای معاوضه اموال خانوادگی
پس از آنکه شب گذشته بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت دولت روحانی اعلام کرد حاضر است تمامی اموال خود و خانواده اش را با اموال قالیباف معاوضه کند امروز عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی نیز با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی اش قالیباف را به این چالش دعوت کرد. قالیباف در تبلیغات انتخاباتی اش وزرای دولت را به کاسب بودن متهم کرده بود و حالا در برابر یک چالش عملی قرار گرفته است.

خانه شهردار تهران متری20میلیون تومان!
▪️روزنامه شرق امروز نوشت: هفته پیش خبری آمد که ٣٥٠‌میلیون تومان تسهیلات چهار درصدی به هریک از معاونان شهردار پرداخت شده که دیروز با توضیحات #حافظی معلوم شد از تسهیلات خبری نبوده و آن پول‌های کلان هبه بوده است. آقای شهردار آیا ٩٦ درصدی‌هایی که شما از آنها سخن می‌گویید و خود را حامی آنها می‌دانید تاکنون هبه شامل حالشان شده؟ یا بهتر است بپرسیم آیا آنها توانسته‌اند وام چهار درصدی که پیشکش، وام با بهره رایج بگیرند؟
 
▪️هبه ٣٥٠‌میلیون تومانی به معاونان شهردار، برابر با ٣٧٢ ماه حقوق همان ٩٦ درصدهایی است که سنگ آنها را به سینه می‌زنید. به عبارت دیگر این هبه برابر با ٣١ سال کار کارگرانی است که #دستمزد آنها براساس آخرین تصمیمات وزارت کار به ٩٤٠‌هزار تومان افزایش یافته است. برابر با آمار وزارت #مسکن، اگر فردی برای خانه‌دارشدن کل حقوق ماهانه خود را پس‌انداز کند، ١٢ ساله خانه‌دار می‌شود و اگر یک‌سوم حقوق خود را پس‌انداز کند، خانه‌دارشدن او ٣٦ سال طول می‌کشد. حالا با هبه‌ای که شهردار به معاونان خود کرده، آنها یک‌شبه خانه‌دار خواهند شد. آقای شهردار با این سیاست‌ها می‌خواهید از ٩٦ درصدی‌هایی که خود را نگران آنها نشان می‌دهید، حمایت کنید؟

▪️ظاهرا علاوه بر معاونان #شهردار، خانه خود شهردار هم در همین مناطق است، مناطقی که براساس آمار منتشر شده، قیمت هر متر آن حداقل ٢٠‌میلیون تومان است. حالا با این پرونده چگونه دولت را چهار درصدی و خود را ٩٦ درصدی می‌دانید

حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۲۰ ۱۲:۳۳
حرف حساب جواب نداره... بيچاره گازانبر دوباره افتاد تو هچل! (352299)
۱۳۹۶/۰۲/۲۰ ۱۳:۱۳
طاق نه تاخت صحیح است (352304)
شایان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۲۰ ۱۸:۱۱
سیف ، رئیس کل بانک مرکزی: شهرداری تهران از بزرگترین بدهکاران نظام بانکی است.
پول مردم رو خورده ولی حاضز نیست پس بده. آقای قالیباف جزو همان 4 درصدی هاست. (352346)