کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گفتند به کنسرت بابک جهانبخش می رویم/ رای ما روحانی است

در همایش‌های اتوبوسی شهردار چه می‌گذرد!

21 ارديبهشت 1396 ساعت 15:27


اظهارات برخی از حاضران در همایش انتخاباتی قالیباف همچنان حاکی از آن است که این افراد از سراهای محله و با اتوبوس‌هایی از سوی شهرداری تهران به این محل آورده شده‌اند. 
به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد باقر قالیباف در حالی سومین همایش انتخاباتی خود را در تهران برگزار می‌کند که اظهارات برخی از حاضران در این همایش همچنان حاکی از آن است که این افراد از سراهای محله و اتوبوس‌هایی از سوی شهرداری تهران به این محل آورده شده‌اند.
با وجود آنکه قرار بود این همایش از ساعت ۹ صبح برگزار شود، برنامه دختران با تاخیر یکساعته و اجرای یکی از مجریان صداوسیما آغاز شد.
در ابتدای این همایش بانویی به بالای سن آمد و داستان گردافرید در شاهنامه فردوسی را برای حضار خواند و در پایان آن، به حمایت از قالی باف پرداخت.
پس از پایان شاهنامه خوانی، مجری برنامه از رضا احسانپور شاعر اصفهانی طنزپردازد دعوت کرد تا بر روی سن بیاید و به اجرای برنامه بپردازد. این طنزپرداز نیز به مدت چند دقیقه به اجرای برنامه پرداخت.
پس از امیر کربلایی زاده مجری استند آپ کمدی برنامه خندوانه به اجرای برنامه پرداخت. نکته جالب این بود که این طنزپرداز در میانه برنامه خود از انتخاباتی بودن این برنامه ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت که به او گفته بودند که او به یک برنامه جشن به مناسبت نیمه شعبان می‌آید.
با اینکه خبری از خود آقای شهردار در این همایش نبود زهرا مشیر همسر محمد باقر قالیباف در این همایش حاضر شد و پس از چند دقیقه سالن را ترک کرد.
4
در پایان نیز حامد زمانی به اجرای موسیقی پرداخت.
پوستر، دستبند و پرچم های منقش به تصویر شهردار تهران نیز به صورت انبوه در میان شرکت کنندگان پخش میشد. تعدادی از دست اندرکاران این همایش هم در گوشه ای از سالن پلاکاردهای با شعارهای دولت ۴ درصدی نمی خواهیم نوشته و پخش می‌کردند که اکثریت حاضران از دریافت این پلاکاردها امتناع می‌کردند.
یکی از حاضران در این همایش به ایلنا گفت که به او گفته‌اند به کنسرت بابک جهان‌بخش می‌روی در حالیکه اینجا خبری از کنسرت نبود.
دیگری می گوید ما با اتوس‌های شهرداری و از سرای محله‌آمدیم کنسرت ببینیم به ما گفتند نهار هم می‌دهند.
یکی از خانم‌های حاضر در این همایش با انتقاد از کثیف بودن محیط سالن برگزاری این همایش به ایلنا گفت که اول به ما گفتند دختران جوان در این همایش حضور دارند اما وقتی دیدند با این سن و سال جمعیتی سالن را پر نمی‌کند گفتند مادران این دختران هم می‌توانند در این جشن حضور داشته باشند.
حاضران در این سالن همچون دیگر همایشی که در تهران برگزار شده بود از اینکه به آنان به دروغ گفته شده به جشن و کنسرت می‌روند و یکباره با یک مراسم انتخاباتی مواجه شده‌اند گلایه دارند.
یکی دیگر از حاضران در این همایش به ایلنا می‌گوید اگر می‌دانستم این مراسم تبلیغاتی برای آقای قالیباف است هرگز به این مراسم نمی‌آمدم چون رای من فقط برای آقای روحانی است.
2
3
1
 


کد مطلب: 129920

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/129920/همایش-های-اتوبوسی-شهردار-می-گذرد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir