به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب : ۱۲۹۹۲۷

فهرست مسافران جوان جام جهانی

گروه ورزشی: فهرست نهایی تیم ملی جوانان برای بازی های جام جهانی 2017 کره جنوبی با غیبت دو چهره سرشناس اعلام شد.
 
به گزارش "ورزش سه"، رقابتهای جام جهانی جوانان  از 30 اردیبهشت لغایت 21 خرداد ماه در کره جنوبی برگزار می شود و تیم ملی جوانان کشورمان در گروه C با تیم های زامبیا، پرتغال و کاستاریکا همگروه است. از همین رو امیرحسین پیروانی بعد از دومین بازی تدارکاتی با تیم ملی سنگال فهرست نهایی خود برای سفر به کره جنوبی را اعلام کرد که در این فهرست دو بازیکن سرشناس از پرسپولیس و استقلال حضور ندارند تا جوانان ایران با شوک بزرگی روبرو و راهی کره شوند.

کاپیتان اول و دوم جوانان غایبان بزرگ فهرست نهایی تیم ملی جوانان در جام جهانی خواهند بود، دو بازیکنی که امید می رفت با درخشش در این رقابت ها زمینه موفقیت جوانان ایران را فراهم کنند. رضا کرملاچعب به دلیل بازی نکردن در پرسپولیس و امید نورافکن با توجه به مخالفت باشگاه استقلال با حضور در اردوی تیم ملی جوانان به راحتی از حضور در جام جهانی محروم شدند تا فرصتی طلایی را به سادگی آب خوردن از دست بدهند.

فهرست 21 نفره و نهایی تیم ملی جوانان برای اعزام به رقابت های جام جهانی به این شرح است:«نیما میرزازاد، شهاب عادلی، مهدی محمدیان، علی شهسواری پور، مهران درخشان مهر، عارف غلامی، نیما طاهری، محمد سلطانی مهر، نیما مختاری، علی شجاعی، محمد مهدی مهدی خانی، رضا شکاری، رضا جعفری، ابوالفضل رزاق پور، سینا خادم پور، امیر روستایی، علی طاهران، حسین ساکی، محمد آقاجانپور، مهدی قائدی و عارف آقاسی».
کاروان تیم ملی جوانان ایران روز یکشنبه تهران را به مقصد سئول ترک خواهد کرد تا خود را برای بازی اول در جام جهانی آماده کند.