کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هاشمی: رأی روحانی به 65 درصد می رسد

22 ارديبهشت 1396 ساعت 1:06


گروه سیاسی: فرزند رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع حامیان روحانی در اهواز، گفت: اگر شور و نشاطی که امروز در میان مردم می‌بینم در بین همه مردم وجود داشته باشد، اطمینان دارم که رأی روحانی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت به بیش از ۶۵ درصد می‌رسد و کاری خواهیم کرد که اصلاح طلبان و اعتدال گرایان پیروز شوند.


فاطمه هاشمی بهرمانی در گردهمایی حامیان روحانی در اهواز، که عصر پنجشنبه در سالن ورزشی هلال اهواز برگزار شد،اظهار کرد: از صبح امروز که وارد اهواز شدم به محله‌های مختلف این شهر رفتم و با مردم این مناطق صحبت کردم که گلایه‌های زیادی از آب آلود، ریزگردها و مشکلات اساسی شهر خود داشتند که البته این گلایه‌ها نیز به‌حق بود. وی ادامه داد: از صمیم قلب می‌گویم مسئولانی که به خوزستان توجه نکردند، عذرخواهی بزرگی به مردم خوزستان بدهکار هستند و کسانی که از این مسئولان و مسئولانی که نسبت به خوزستان ظلم روا داشتند، حمایت کردند، عذرخواهی بزرگ‌تری به مردم این استان بدهکار هستند.

فرزند رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مشکلات خوزستان اظهار کرد: همان‌طور که آقای روحانی حل مشکلات را در این دوره دنبال می‌کرد، مطمئنا که در دوره بعدی دولت نیز این مشکلات مورد توجه قرار می‌گیرند هرچند کسانی که باید نسبت به این مشکلات پاسخگو باشند نیستند، اما آقای روحانی به جای تمام این افراد مشکلات را حل می‌کند. هاشمی بیان کرد:شعار آقای روحانی زمانی‌که دولت یازدهم روی کار آمد،بحث امنیت و آزادی چه در بعد داخلی و چه بعد خارجی بود و امروز نیز شعار روحانی همین است. اکنون نیز که در این گردهمایی در خصوص مساله حصر سخن می‌گوییم به دلیل همین امنیتی است که روحانی برای این ملت ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه باید در نظر گرفت که روحانی با مشکلات زیادی مواجه بود،اظهار کرد:زمانی که با مرحوم پدرم در مورد آقای روحانی صحبت می‌کردیم،گفتم که شما در دوران بسیار سختی مسئولیت کشور را برعهده گرفتید. پدرم پاسخ داد: "اکنون وضعیت آقای روحانی سخت‌تر است، زیرا در آن دوران میان تمام دستگاه‌ها همدلی وجود داشت و این اتفاق نظر میان مجلس، صدا و سیما، دولت و تمام نهادهای نظام وجود داشت که در کشور سازندگی انجام شود، اما امروز همه به‌دنبال تخریب روحانی هستند؛ همچنین دنبال این هستند که به روحانی اجازه ندهند در جهت منافع ملی به موفقیت برسد. پس کار برای روحانی سخت است."

فرزند مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسجانی با تأکید بر حمایت تمام مردم از روحانی، اظهار کرد: امروز وظیفه‌ای که ما در مقابل آقای روحانی و سرنوشت کشور داریم، این است که از آقای روحانی حمایت کنیم و با یکایک افرادی که مایل به مشارکت در انتخابات ۲۹ اردیبهشت نیستند، چهره به چهره صحبت کنیم تا پای صندوق‌های رأی بیایند. امروز که با برخی از مردم اهواز در مناطق مختلف صحبت کردم، می‌گفتند یا در انتخابات ۲۹ اردیبهشت به کسی رأی نمی‌دهیم یا فقط به آقای روحانی رأی می‌دهیم.

وی افزود: متأسفانه صدا و سیما به جای نشان دادن آبگیری تالاب‌ها، درختکاری‌ها و اقدامات دولت، سیاه‌نمایی می‌کند؛ بنابراین وظیفه داریم که مردم را نسبت به اقدامات دولت آگاه کنیم و برای این کار فقط یک هفته مهلت داریم. فرزند رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پاره کردن بنرهای تبلیغاتی روحانی توسط جریان‌های مخالف و رقیب، اظهار کرد: حتی تا این حد نیز انعطاف ندارند، افرادی که دم از قانونگرایی می‌زنند خود ضد قانون حرکت می‌کنند؛ بنابراین با تمام کسانی که نسبت به انتخابات و شرکت کردن دو دل هستند صحبت کنیم و آن‌ها را پای صندوق‌های رأی بیاوریم.

هاشمی خطاب به افراد حاضر در این گردهمایی تصریح کرد: اگر شور و نشاطی که امروز در میان مردم می‌بینم در بین همه مردم وجود داشته باشد، اطمینان دارم که رأی روحانی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت به بیش از ۶۵ درصد می‌رسد و کاری خواهیم کرد که اصلاح طلبان و اعتدال گرایان پیروز شوند. وی بیان کرد: خوشحالم که می‌بینم آرزوی پدرم به بار نشست. پدرم گفته بود که اطمینان دارد با توجه به شعور و درک سیاسی و آگاهی که مردم پیدا کرده‌اند، به روحانی رأی می‌دهند. اطمینان دارم روح پدر مرحومم با رأیی که مردم به روحانی می‌دهند، شاد خواهند شد.


کد مطلب: 129930

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/129930/هاشمی-رأی-روحانی-65-درصد-می-رسد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir