به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۱۳۰۰۷۱

فروش 1.3میلیارد تومانی«نهنگ عنبر2»

گروه فرهنگي: در حالی که جمعه آخرین مناظره انتخاباتی نامزدان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، فیلم سینمایی «نهنگ عنبر2- سلکشن رویا» با وجود برگزاری این برنامه توانست به فروش بسیار بالایی برسد و تنها در این روز بیش از 500 میلیون تومان درآمد کسب کرد و فروش افتتاحیه خود را به بالای یک میلیارد تومان برساند.
فروش 1.3میلیارد تومانی«نهنگ عنبر2»
نهنگ عنبر2- سلکشن رویا
 دومین قسمت از فیلم پرطرفدار «نهنگ عنبر» ساخته سامان مقدم، با بازی رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی و... از روز چهارشنبه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد. روژین میرزایی مدیر فروش «فیلمیران» درآمد جدیدترین ساخته سینمایی سامان مقدم در روز چهارشنبه را 250 میلیون تومان اعلام می کند. اما این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته توانست فروش خود در روزهای آخر هفته را به رقم 400 و 505 میلیون تومان برساند تا با احتساب فروش 195 میلیون تومانی «نهنگ عنبر 2» در سینماهای شهرستان، درآمد این فیلم سینمایی در سه روز اول نمایش به رقم یک میلیارد و 350 میلیون تومان برسد.

برادرم خسرو
اولین ساخته سینمایی احسان بیگلری که برای اولین بار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از سه روز پیش در سینماهای تهران و شهرستان اکران شد. این فیلم سینمایی در روز اول اکران خود، 18 میلیون تومان درآمد کسب کرد، اما در روزهای پنجشنبه و جمعه فروش «برادرم خسرو» با توانست به ترتیب 32 و 35 میلیون تومان فروش کند. با احتساب فروش 15 میلیون تومانی در شهرستان‌ها «برادرم خسرو» این فیلم سینمایی در سه روز اول نمایش خود 100 میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

آشوب
فیلم سینمایی «آشوب» ساخته کاظم راست گفتار، با بازی کوروش تهامی، آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، شهره لرستانی، فرهاد آییش، همایون ارشادى، امیرحسین صدیق، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی و... از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد. احمد مختاری مدیر پخش «هدایت فیلم» فروش این فیلم سینمایی در سه روز اول را 37 میلیون تومان اعلام کرد. «آشوب» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب 20 و 15 میلیون تومان فروش کرد.

ویلایی ها
اولین فیلم سینمایی منیر قیدی که در آن طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، ثریا قاسمی، صابر ابر و... به ایفای نقش می کنند، بعد از گذشت سه روز از آغاز اکران خود توانسته 46 میلیون تومان فروش کند. این فیلم سینمایی که در جشنواره فیلم فجر سه سیمرغ بلورین دریافت کرد، در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب 20 و 16 میلیون تومان در آمد کسب کرد.

تیک آف
«تیک آف» ساخته احسان عبدی پور، با بازی پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، رضا یزدانی، سوگل قلاتیان و... از ششم اردیبهشت ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته 780 میلیون تومان فروش کرده است.

نقطه کور
آخرین ساخته سینمایی مهدی گلستانه با بازی محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، خاطره اسدی و... از دوم اردیبهشت ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. حبیب اسماعیلی مدیر عامل «رسانه فیلمسازان» فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را 280 میلیون تومان اعلام می کند.

امتحان نهایی
«امتحان نهایی» به کارگردانی عادل یراقی با بازی شهاب حسینی و لیلا زارع از 30 فروردین ماه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد. سعید خانی مدیر پخش «نسیم صبا» فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را 455 میلیون تومان اعلام می کند که سهم سینماهای تهران از این مبلغ 340 میلیون تومان بوده است. «امتحان نهایی» در روزهای پایانی هفته گذشته در مجموع 20 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

گشت 2
آخرین ساخته سینمایی سعید سهیلی که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد به عنوان یکی از فیلم های اکران نوروز در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته 18 میلیارد و 310 میلون تومان درآمد کسب کرده که سهم سینماهای تهران از این مبلغ 10 میلیارد و 350 میلیون تومان بوده است. «گشت2» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب 70 و 90 میلیون تومان فروش کرده است.