به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۱۳۰۱۱۱

دنیرو در نقش کلاهبردار وال‌استریت

گروه فرهنگی: تبدیل شدن به یکی از منفورترین زوج‌های آمریکایی در سریالی که از شب پیش نمایش آن شروع شد، برای رابرت دنیرو و میشل فایفر خیلی آسان نبود.
به گزارش مهر، به نقل از ورایتی، این بازیگران با عنوان برنی مادوف و همسرش روت در سریال «جادوگر دروغ‌ها» در سریال اچ بی‌او بازی ‌کرده‌اند. گروه سازنده این فیلم در موزه مدرن هنر نیویورک برای استقبال از نمایش این سریال گرد هم آمدند.
 
دنیرو در نقش کلاهبردار وال‌استریت ظاهر شد

درست ۶ سال پیش جیمز روزنتال تهیه کننده، کتابی به همین نام نوشته دایانا هنریکس را برای ساخت این سریال انتخاب کرد.فایفر در این زمینه گفت: پس از امضای این قرارداد خیلی تردید داشتم. واقعا وقتی در ذهنم تصور می‌کردم که در نقش یک انسان حقیقی بازی کنم که هنوز هم زنده‌است و در بسیاری از آسیب‌ها و فقدان‌ها حضور داشته و بارها و بارها قربانی شده، خیلی سخت بود.در عین حال وی گفت نمی‌خواست از رنج‌هایی که روت برده بود تجلیل کند. این مجموعه به کارگردانی بری لوینسون ساخته شد و فایفر این امر را برای او روشن کرده بود.

وی در این باره افزود: با هم خیلی درباره این که چقدر اهمیت دارد که بدانیم او و خانواده‌اش قربانی همه این موارد بودند صحبت کردیم و من فکر می‌کنم توانستیم در نهایت این مساله را به خوبی دربیاوریم.دنیرو با برنامه ریزی توانست وقتی پیدا کند تا در نقش این میلیاردر کلاهبردار ظاهر شود. وی در این باره گفت: همه از وقتی ساخت سریال شروع شد داشتند عجله می‌کردند و در نهایت هم ما به خطر افتادیم.اشاره‌ او به مینی سریالی با عنوان «مادوف» با بازی بلایت دانر و ریچارد دریفوس بود که با همین موضوع در سال ۲۰۱۶ از شبکه ای‌بی‌سی پخش شد.

لوینستون هم گفت: ما داستان برایمان اهمیت داشت و می‌خواستیم آن را از زاویه‌ای ‌متفاوت بیان کنیم. به همین دلیل من فکر می‌کردم هرچند دیگران هم سراغ این موضوع رفته‌اند اما ما باید از جایگاه خودمان به روایت آن بپردازیم.با این حال رابرت دنیرو گفت هرگز موفق نشد تا کاملا شخصیتی را که نقش او را بازی می‌کرد درک کند.وی گفت: هر کسی دلیل خودش را داشت و او هم دلیل خودش را. فکر نمی‌کنم هیچ وقت کسی بتواند او را درک کند. شاید او بخواهد کتابی بنویسد و توضیح دهد چه منطقی داشت، اما در هر سکانس من فقط کاری را که برایم تعیین شده بود انجام می‌دادم.

رابرت دنیرو برای بازی در این پروژه با چهره‌ای متفاوت جلوی دوربین رفت و با موهایی ظاهر شد که بخش جلوی آن طاس شده و از ته تراشیده شده بود تا شبیه این کلاهبردار وال‌استریت که ۶۵ میلیارد دلار سر دیگران کلاه گذاشته و به ۱۵۰ سال زندان محکوم شده، ظاهر شود.این چهارمین کار مشترک رابرت دنیرو با میشل فایفر نامزد اسکار است. «خانواده» در سال ۲۰۱۳ ، «شب سال نو» در سال ۲۰۱۱ و «مسحور کننده» در سال ۲۰۰۷ دیگر فیلم‌هایی بوده‌اند که این دو در آنها در کنار هم ظاهر شده‌اند.این سریال را بری لوینسون کارگردان برنده اسکار کارگردانی کرده و هنک آزاریا، آلساندرو نیوولا، لیلی ریب و کریستن کانلی نیز دیگر بازیگران حاضر در آن هستند.فیلمنامه این سریال توسط جان برنهام شوارتز، سم بائوم و سم لوینسون نوشته شده‌است.این سریال از شنبه ۲۰ ماه می روی آنتن رفته است و داستان آن از سال ۲۰۱۰ شروع می شود که با مادوف در زندان مصاحبه می‌شود و بعد داستان به سال ۲۰۰۸ باز می‌گردد و مسیری را که تا به آن روز طی شد تصویر می‌کند.