به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۱۳۰۱۹۰

جانی دپ در نقش مک‌آفی بازی می‌کند

گروه فرهنگي: بازیگر پرحاشیه‌ی هالیوود، جانی دپ، برای بازی در یک کمدی سیاه، قرارداد امضا کرد. کمدی «سلطان جنگل» را گلن فیکارا و جان رکوا کارگردانی خواهند کرد.
جانی دپ در نقش مک‌آفی بازی می‌کند
 فیلم سلطان جنگل بر اساس زندگی‌نامه جان مک‌آفی و با اقتباس از مقاله‌ای با عنوان «مقاومت جان مک‌آفی» ساخته می‌شود. این مقاله که سال‌ها پیش منتشر شده نگاهی دارد به زندگی مک‌آفی، برنامه‌نویسی که برای اولین بار نرم‌افزار آنتی‌ویروس ساخت. او پس از به‌دست آوردن موفقیت در ارائه‌ی این نرم‌افزار، کمپانی مک‌آفی را تاسیس کرد و با وجود انگلیسی تباربودن توانست به حزب لیبرال آمریکا بپیوندد.اسکات الکساندر و لاری کرازویچ دو فیلم‌نامه نویسی هستند که قرار است داستان زندگی مک‌آفی را به در قالب فیلم‌نامه بنویسند. گلن فیگارا و جان رکوا هم  که پیش از این ۱۰ فیلم و سریال تلویزیونی را با همکاری یکدیگر ساخته‌اند، این پروژه را به تهیه‌کنندگی چهار کمپانی آمریکایی جلوی دوربین خواهند برد.

در فیلم سلطان جنگل مقطعی از زندگی جان مک‌آفی را از دید یک خبرنگار می‌بینیم که برای مصاحبه با او به بلیز، جنگلی واقع در سواحل شرقی آمریکای مرکزی سفر می‌کند و آنجا با مک‌آفی روبه‌رو می‌شود که دچار اختلال پارانوید است.سلطان جنگل با بازی جانی دپ در نقش جان مک‌آفی، قرار است برای فروش در بازار بین‌المللی سال آینده‌ی کن آماده شود. کمپانی آی‌ام‌آر فروش این فیلم و‌ برادران سیسترز را درجشنواره‌ کن به عهده دارد.جانی دپ‌ که پیش از این در چند فیلم زندگی‌نامه‌ای بازی کرده و به خوبی از عهده‌ی نشان دادن چهره‌ی واقعی شخصیت‌ها بر‌آمده است، برای بازی در سلطان جنگل قرارداد امضا کرده و هنوز تصویری از او با گریم‌ این فیلم منتشر نشده است. این بازیگر پر حاشیه کمتر از دوهفته‌ی دیگر با پنجمین نسخه‌ی دزدان دریایی کاراییب به سینما می‌آید.