به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۱۳۰۲۶۱

امیدوارم اقلیت به لانه‌شان برگردند

گروه فرهنگي: "شرکت در انتخابات یک رفتار مدنی است که نشان از بلوغ جامعه دارد. من به کسی رای می دهم که اکثر مردم به او رای خواهند داد."
امیدوارم اقلیت به لانه‌شان برگردند
خشایار الوند، فیلمنامه‌نویس در گفت‌وگو با ایسنا درباره لزوم شرکت در انتخابات گفت: من در انتخابات شرکت می‌کنم و به تمام اطرافیانم هم تاکید کرده‌ام که حتما شرکت کنند، زیرا با رای دادن از حق خود استفاده می‌کنیم و همچنین به دنیا اعلام می‌کنیم، ماهنوز فکر می‌کنیم که از طریق صندوق رای می‌توانیم به خواسته‌هایمان برسیم. در واقع این رفتار سایه جنگ و حمله را از کشور ما دور می‌کند.او ادامه داد: در واقع مردمی که 70 تا 80 درصدشان به صندوق رای امیدوارند جسارت و جرات کار دیگری را پیدا نمی‌کنند. درحال حاضر در کشور صحنه روشن شده است و دو طرز تفکر و شیوه مملکت‌داری را می‌بینیم که من یکی را می‌پسندم و دیگری را نه. اما هر فردی فکر می‌کند آن شیوه درست است به آن رای دهد.
الوند با بیان اینکه شرکت در انتخابات نشان از بلوغ جامعه است، گفت: شرکت کردن در انتخابات یک رفتار مدنی است که نشان از بلوغ جامعه دارد. من به کسی رای می‌دهم که اکثر مردم به او رای خواهند داد!او درباره وضعیت بعد از انتخابات اظهار کرد: دوست دارم بعد از اعلام نتایج و برنده انتخابات، خصومت، دشمنی و افشاگری میان برنده و بازنده‌ها پیش نیاید. دوست دارم نامزد برنده با رای قاطع و بالا برنده شود تا بازنده‌ها فکر نکنند که اپوزیسیون و ابرقدرتی هستند و سهمی دارند و باید حتما در کشور به کار گرفته شوند.این فیلمنامه نویس افزود: مزاحمت و بحران نباید بعد از انتخابات به وجود بیاید. امیدوارم نامزد برنده با رای قاطع و دندان‌شکن رای بیاورد تا اقلیت به لانه‌شان برگردند.