به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۱۳۰۲۸۰

تصاویري از شاسی بلند لامبورگینی

گروه اقتصادي: خودروهای لامبورگینی جزو هیجان‌انگیزترین سوپراسپرت‌های دنیا به حساب می‌آیند؛ خودروهایی با طراحی جسور و وحشی و قلبی قدرتمند که با نیش گازی ساده، استرس را به تن همه وارد می‌‌کنند و عرشه زمین را به لرزه درمی‌آورند.
 
لامبورگینی، روح وحشی خودش را در کالبد شاسی‌بلند اوروس می‌دمد 

حالا تصور کنید همین روح وحشی این خودروساز اصیل ایتالیایی در تن یک شاسی‌بلند دمیده شود؛ نتیجه خودرویی به اسم اوروس (Urus) می‌شود که مدل استاندارد آن ۶۵۰ اسب‌بخار، قدرت دارد. این قدرت عظیم مدیون یک پیشرانه تویین توربو ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۴ لیتر است که باعث غرور بیش از پیش این برند لوکس اسپرت‌ساز شده است. حتی گفته می‌شود که پس از معرفی این مدل، نسخه پلاگین هیبرید اوروس تولید و آماده فروش می‌شود.
 
لامبورگینی، روح وحشی خودش را در کالبد شاسی‌بلند اوروس می‌دمد 

با تمایل مشتریان برای تهیه خودروهای کراس‌اور و شاسی‌بلند، شرکت‌های خودروساز زیادی به سمت تولید این کلاس‌ها متمایل شده‌اند؛ مثلا کسی انتظار نداشت که بنتلی شاسی‌بلند بسازد اما در سال ۲۰۱۵ مدل بنتایگا را معرفی کرد. حالا نوبت لامبورگینی است که مشتریانی که علاقمند تهیه شاسی‌بلندی اسپرت، لوکس و گران‌قیمت هستند را به سمت خود جلب کند.
 
لامبورگینی، روح وحشی خودش را در کالبد شاسی‌بلند اوروس می‌دمد

سال گذشته، لامبورگینی ۳۴۵۷ دستگاه فروخت. این شرکت حالا تصمیم دارد که سال آینده ۱۰۰۰ دستگاه اوروس تولید کند و به تیراژ ۳۵۰۰ دستگاه در سال ۲۰۱۹ دست پیدا کند. قیمت پایه این خودرو احتمالا ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود. تاریخ عرضه این اتومبیل هنوز مشخص نشده اما با معرفی آن، احتمالا باید ۶ ماه در انتظار باشید تا خودرو پیش خرید شده خودتان را از این شرکت بگیرید.