به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب : ۱۳۰۳۶۶
درخواست تمدیدانتخابات پس ازساعت24

از ایستادن پای صندوق رأی،خسته نشوید

گروه سياسي: نماینده تهران خواستار تمدید زمان رای گیری تا پس از ساعت 24 شد.
از ایستادن پای صندوق رأی،خسته نشوید
محمود صادقی با انتشار پستی در توییتر خود نوشت:
 قابل توجه مسئولین؛
با توجه به تراکم جمعیت و کندی أخذ رأی و احتمال کافی نبودن وقت، مردم درخواست دارند عند اللزوم زمان تا پس از ساعت 24 نیز تمدید شود.
به نظر می رسد با توجه به ماده 20 قانون انتخابات ریاست جمهوری تمدید امکان پذیر است.
ماده  20-  اخذ رأی در داخل و خارج کشور در یک روز انجام می‌شود و مدت آن ده ساعت است و در صورت ضرورت قابل تمدید می‌باشد.
‌تبصره 1_ تشخیص ضرورت و مدت تمدید اخذ رأی در سراسر کشور به عهده وزیر کشور است.
‌تبصره 2_ اخذ رأی باید در روز جمعه انجام گیرد.

عارف: از ایستادن پای صندوق رأی، خسته نشوید
همچنين محمدرضا عارف در پیامی خطاب به مردم ضمن قدردانی از آنها، تاکید کرد که بخاطر ایستادن در پای صندوق‌های رای خسته نشوند، چراکه هستند کسانی که در انتطار خستگی آنها هستند.
متن پیام رییس فراکسیون امید مجلس به شرح زیر است: «همانگونه که پیش بینی می شد ملت بزرگوار ایران در آستانه خلق حماسه دیگری هستند. گزارش‌هایی که از اقصی نقاط کشور واصل می شود نشان از شور و نشاط مردم عزیزمان برای رای دادن است. اگرچه صف های طولانی مدت شاید باعث خستگی شود اما انتظار این است بخاطر آنکه سرنوشت کشورمان در گرو رای تک تک ایرانیان فهیم و تحول خواه است ایستادن در صف های رای دادن باعث انصراف از این کار مهم و سرنوشت ساز نشود چرا که هستند کسانی که در انتظار خستگی مان می باشند پس برای آنکه نشان دهیم سرنوشت کشور عزیزمان برایمان اهمیت دارد از حضور در پای صندوق های رای منصرف نشویم تا فردایی بهتر را برای ایران رقم بزنیم.»

پارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ ۰۳:۲۸
قای روحانی ملت کاری کرد کارستان .دیگه حق نداری بگی دستان من قدرت نداشت چون اهرم ملت داری .وحق نداری بگی در قدرت من نیست ونبود نداریم .محکم جلو زیاده خوانان بایست ما پشتتیم .بخدا اگر کار نکردی دیگه ملت هیچوقت به اصلاحت ررای نمیدن (352983)