به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۱۳۰۴۳۲

درخواست عاجزانه سپرده‌گذار کاسپین

گروه اقتصادی: یک کاربر سایت در متن ارسالی خود برای بهار نوشته است: احتراما و عاجزانه ازتون خواهش می‌کنم این دو خط پایین را اگر بزرگ توی سایت و خبرگزاریتون نمی‌گذارید لااقل یه گوشه بنویسید شاید به گوش آقای روحانی رسید و جلوی مغلطه بانک مرکزی با تغییر اسم و رنگ موسسه را بگیرد که صدای ما انگار در این شلوغی به هیچ جا نمی‌رسد و ما را از حقوق قانونی خودمان محروم می‌کند. امیدمان اول به خداست بعد به شما:
آقای روحانی امروز که چهره ملت ایران بخاطر این انتخابات پرشکوه خندان شده ما را با وعده‌های آقای سیف و مدیرانش تنها نگذارید.
سپرده‌گذار موسسه مجاز کاسپین که رنگ صندوق ضمانت سپرده را ندیده اما تغییر مداوم رنگ تابلو و دفترچه موسسه مجوز دار کاسپین را می‌بیند.


 

ایمان ذکاوتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۳۱ ۰۱:۰۳
دوستان عزیزم در بهار خسته نباشید پیروزی بزرگ مبارک خواهشمند است این متن رو در سایت قرار دهید.چند روز پیش در کانال مربوط به روزنامه کیهان تعدادی از سرکرده های اعضا این موسسه با لحنی تند و اهانت آمیز گفته بودند که ما جمعیتی دومیلیونی هستیم و تحت هیچ شرایطی به آقای روحانی رای نمیدهیم لطفاً اطلاع رسانی بکنید تا مردم آگاه شوند درصورت امکان اگه مانع قانونی وجود ندارد مشکلات آنها را حل کنید ولی نامه آنها رو علنی کنید (353017)