به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۱۳۰۶۳۱

واکنش خوانندگان سرشناس به فاجعه منچستر

گروه فرهنگی: در پی انفجار بمبی در یک سالن کنسرت در منچستر انگلیس که دست‌کم 20 نفر جان خود را از دست دادند، خوانندگان و نوازندگان مشهور دنیا از بروز چنین حادثه تلخی ابراز تاسف کرده‌اند.
واکنش خوانندگان سرشناس به فاجعه منچستر
به گزارش ایسنا، «بی.بی.سی» نوشت: چهره‌های مطرحی چون «هری استایل»، «تیلور سوییفت» و «لرد» از کشته شدن حداقل 20 تن از شرکت‌کنندگان در کنسرت «آریانا گرانده» که در اثر انفجار بمب جان خود را از دست دادند، ابراز تاسف کرده و به بازماندگان‌شان تسلیت گفتند.«آریانا گرانده» خواننده ۲۳ ساله این کنسرت که از لحاظ جسمی صدمه‌ای ندیده، پس از این اتفاق توییت کرد: «خُرد شدم. از اعماق قلبم متاسفم. هیچ کلمه‌ای برای بیان احساسم ندارم.»این اتفاق بامداد سه‌شنبه در شهر منچستر انگلستان در سالن کنسرت «منچستر آرینا» روی داد و دست‌کم ۲۰ کشته و ۵۹ زخمی بر جای گذاشت. این سالن سرپوشیده ظرفیتی حدود ۱۸ تا ۲۰ هزار نفر دارد و یکی از محل‌های معروف برگزاری کنسرت موسیقی است.
حاضران در این کنسرت اکثرا نوجوانان و جوانانی بودند که بسیاری از آن‌ها از شهرهای مختلف به منچستر (که یکی از پایگاه‌های مهم موسیقی در اروپا محسوب می‌شود) آمده بودند. احتمال انتخاری بودن این حمله تروریستی وجود دارد.«تیلور سوییفت» هم در توییتر خود نوشته: «افکارم،‌ دعاهایم و اشک‌هایم حول محور تمام کسانی است که تحت تاثیر تراژدی امشب منچستر قرار گرفته‌اند. همه عشقم را برای‌شان می‌فرستم.»«هری استایلز» خواننده‌ گروه برنده جایزه «One Direction» در واکنش به این اتفاق نوشت: «به خاطر آنچه امشب در منچستر رخ داد،‌ قلبم شکست. برای همه کسانی که درگیر این جریان شدند، عشق می‌فرستم.»

«کیتی پری» خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی توییت کرد: «به خاطر خانواده‌های حادثه امشب قلبم شکسته. بخاطر «آری» قلبم شکسته. بخاطر وضعیت این دنیا قلبم شکسته.»«نیکی میناژ» پیام خود را این‌گونه منتشر کرده: «قلبم برای خواهرم «آریانا» و همه خانواده‌هایی که تحت تاثیر این حادثه تراژیک در انگلستان قرار گرفته‌اند، به درد آمده. زندگی انسان‌های بی‌گناه از دست رفت. از شنیدن این خبر خیلی متاسف شدم.»«لرد» خواننده و ترانه‌سرای جوان نیوزیلندی هم توییت کرد: «همه موسیقی‌دان‌ها امشب حالشان خراب است و مسئولند. اجراها باید برای شما امن باشد. این واقعا یک کابوس وحشتناک بود. برای منچستر و «آری» عشق می‌فرستم.»
«آریانا گرانده» خواننده و بازیگر آمریکایی که کار خود را از ۱۳ سالگی و تئاترهای موزیکال «برادوی» آغاز کرده، به زودی در بلژیک، لهستان، آلمان، سوئیس، فرانسه، پرتغال، اسپانیا،‌ایتالیا و آمریکای جنوبی هم اجرا دارد.هنوز مشخص نیست کنسرت‌های بعدی این خواننده طبق برنامه اجرا می‌شوند و یا تغییر در برگزاری آن‌ها ایجاد خواهد شد.