کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اظهارات دوگانه وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی‌نژاد را ببينيد!

اجرای ۲۰۳۰ سال ۹۱ افتخار بود، الان خیانت!

3 خرداد 1396 ساعت 11:04


گروه سياسي: در پی مواضع برخی دلواپسان مخالف دولت روحانی درباره‌ی سند ۲۰۳۰ اظهارات سال ۹۱ حميدرضا حاجي بابايي وزیر آموزش و پرورش دولت اصولگرای احمدی‌نژاد در شبکه‌های اجتماعی یادآوری شده که از اجرای مفاد آن با افتخار یاد می‌شده است!

به گزارش انصاف نیوز، تیترهای «ایران یکی از ۶ کشور موفق جهان در اجرای برنامه آموزشی برابری جنسیتی» و «ایران در رده ۶ کشور برتر دنیا در اجرای برنامه آموزشی برابری جنسیتی» از جمله‌ی تیترهای گزارش‌های خبرگزاری‌های داخلی از سخنرانی «حمید رضا حاجی بابایی» وزیر آموزش و پرورش آن دولت در اجلاس سه روزه یونسکو با عنوان «آموزش برای همه» با حضور وزرای آموزش و پرورش ۵۰ کشور جهان در فرانسه مطرح شده بود.

حاجي بابايي، وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی نژاد در آن اجلاس گفته بود: جمهوری اسلامی ایران بر اساس گزارش سالانه یونسکو از جمله ۶ کشوری است که توانسته تبعیض جنسیتی در آموزش را از بین ببرد. … موضوع برابری جنسیتی و ارتقای سطح دانش و سواد دختران و زنان در ایران به درستی در گزارش سال ۲۰۱۲ یونسکو مورد اشاره قرار گرفته است به نحوی که برای مثال در موضوع برابری جنسیتی و ارتقای سطح دانش و سواد دختران و زنان درجمهوری اسلامی ایران در گزارش سال ۲۰۱۲ یونسکو، پایش آموزش برای همه مورد اشاره قرار گرفته است که ایران در میان شش کشور موفق در این زمینه قرار دارد. … برابری جنسیتی و ارتقای سطح دانش و سواد دختران و زنان درجمهوری اسلامی ایران با بسیج امکانات و سرمایه گذاری چشمگیر صورت پذیرفته به نحوی که ثبت نام در مدارس برای کودکان در سن مدرسه به حدود۱۰۰ در صد رسیده است.

به گزارش بهار، اين در حاليست كه اين عنصر دلواپس در ادامه جوسازي‌هاي ناجوانمردانه افراطيون عليه رييس‌جمهور (خصوصا در ايام تبليغات انتخاباتي) در مصاحبه با خبرگزاري فارس گفته است: «اجراكنندگان سند 2030 مجرم هستند!» در واقع از منظر اين طيف افراد، همه حلال ها براي مردم و ديگران حرام است!


کد مطلب: 130676

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/130676/اجرای-۲۰۳۰-سال-۹۱-افتخار-الان-خیانت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir