به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۱۳۰۷۶۱

مجری مشهور تلویزیون تهدید به قتل شد

گروه فرهنگي: رضا رشیدپور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به توهین و تهدید شدنش توسط برخی افراد واکنش نشان داد.
رضا رشیدپور  مجری تلویزیون با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از افرادی نوشت که با سوءاستفاده از یک ویدئوی تقطیع شده با الفاظ ناشایست به او توهین و وی را تهدید کرده‌اند.
رضا رشیدپور در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
 
"توی این چند روز برخی با ارسال پیامهای سراسر بی شرمی و الفاظ رکیک به من تلاش کردند که اهداف غیراصیل و کوته نگرانه ی خودشان را پیش ببرند.از گفتگوی طولانی من با یک پایگاه خبری که چند سال پیش صورت گرفته و مربوط به تاثیر سریالهای ساخت ترکیه بر ذهن و جان مخاطب گرانمایه ی ایرانی ست ، چند ثانیه را تقطیع و پخش کرده اند تا به گمان خودشان فضای غرورآمیز پس از انتخابات و شور ملی در میهن عزیزمان و به ویژه ی آذربایجان پاک را تحت تاثیر قرار بدهند.اگر این موضوع به فحاشی به من محدود می شد واکنشی نشان نمی دادم اما از دو چیز نمی توان ساده عبور کرد . اول مادر مهربان و ارجمندم که مورد توهین بی شرمانه قرار گرفت . دوم مام میهن که مورد هجمه ی وقیحانه ی عده ای بی اصالت واقع شده . کودکانه من را تهدید به قتل (!) کرده اند ... اتفاقا نیک بدانند که چو ایران نباشد تن من مباد."
 
مجری مشهور تلویزیون تهدید به قتل شد