به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ ساعت ۰۲:۴۲
کد مطلب : ۱۳۱۱۰۴

استقلال خوزستان؛ خداحافظ با غیرت‌ها!

گروه ورزشی: استقلال خوزستان با وجود ارائه نمایش تحسین برانگیز برابر الهلال، همانند دیدار رفت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود.
استقلال خوزستان؛  خداحافظ با غیرت‌ها!
به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که با خلق شگفتی در رقابت‌های آسیایی موفق شد به‌عنوان تیم دوم گروه B به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند هفته گذشته در عمان بازی رفت را مقابل تیم قدرتمند الهلال عربستان برگزار کرد که با وجود پیروزی یک نیمه‌ای، در پایان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.
بامداد روز چهارشنبه هم تمام اتفاقات دور رفت تکرار شد؛ بازیکنان با غیرت استقلال خوزستان که با دست خالی یک فصل را سپری کرده بودند تا نفس آخر برابر الهلال عربستان جنگیدند ولی دوباره 2 بر یک شکست خوردند تا از لیگ قهرمانان آسیا وداع کنند.
 
دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا
استادیوم: الغرافه قطر/ تماشاگر: 2 هزار نفر
داور: ایدا جیومبی(ژاپن)
 
الهلال عربستان
 
عبدالله المعیوف، محمد البریک، عبدالله الحافظ، عبدالله الزوری، سلمان الفرج(58- سالم الدوساری)، عبدالله عطیف(88- عبدالمالک الخیبری)، نیکولاس میلیسی، نواف العابد، کارلوس ادواردو ، محمد جحفلی و عمر خربین(2+90- یاسر القحطانی)
سرمربی: رامون دیاز
 
استقلال خوزستان
 
وحید شیخ‌ویسی، محمد طیبی، ابوالفضل علایی(83- عقیل کعبی)، دانیال ماهینی، پیمان شیرزادی، علی اصغر عاشور(75- آرش افشین)، فرشاد سالاروند، مهدی زبیدی(68- سلمان بحرانی)، حسن بیت‌سعید، مهدی مومنی و آلویس نانگ.
سرمربی: سید سیروس پورموسوی
 
 

 
 
اخطار
 
محمد جهفالی(6) - سلمان الفرج(58) - عبدالله اوتایف(55) از الهلال
فرشاد سالاروند(72) از استقلال خوزستان
 
 
شرح گل ها
 
 
الهلال 0 - استقلال خوزستان 1(دقیقه 12: آلویس نانگ): زبیدی با حرکت انفرادی عالی و زدن دو سر توپ به مدافع مقابل خود، از سمت چپ محوطه جریمه توپ را با پاس زمینی محکم به مقابل دروازه خالی الهلال فرستاد تا نانگ به راحتی دروازه تیم عربستانی را باز کند.
 

 
 
الهلال 1 – استقلال خوزستان 1 (دقیقه 16: عمر خربین): ارسال کوتاه محمد البریک از داخل محوطه جریمه را خربین در شرایط نامتعادلی به حالت درازکش با ضربه سر تبدیل به گل کرد.
 
الهلال عربستان 2 - استقلال خوزستان 1(دقیقه 82: سالم الدوساری): پاس در عمق ادواردو به منطقه خالی از مدافعان استقلال خوزستان، در داخل محوطه جریمه به سالم الدوساری رسید تا او با شوت محکم که برای شیخ‌ویسی قابل مهار نبود دومین گل نماینده عربستان را به ثمر رساند.
 
 

خاتمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۳/۱۰ ۰۷:۴۸
بازی الهلال پرسپولیس دیدنیه درسته؟ (353515)
سیدمحمد حاتمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۳/۱۰ ۱۴:۲۰
احتمالا سید درست میگه البته تا قرعه چی باشه! (353522)