کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جای شما خالی، دیشب تتلو گوش کردم!

10 خرداد 1396 ساعت 21:03


گروه فرهنگ و هنر: واکنش به اظهار نظر جواد لاریجانی درباره ی ربنای شجریان همچنان ادامه دارد. ساعاتی قبل علی رویین تن (کارگردان سینما) با نوشتن نامه ای به سخنان لاریجانی واکنش نشان داد. به گزارش انصاف نیوز متن این نامه در پی می‌آید:

شیخ جواد لاریجانی حق نبود شیخوخیت‌ات را این همه سال از ما و مردم پنهان کنی و بگذاری ما سال‌ها در این جهل مرکب بمانیم!
دیگران را نمی‌دانم اما من خودم تا دیشب یک عمر با ربنای مورد دارِ آقای شجریان دم افطار اشک در چشمم غلطیده بود و دل شکسته به درگاه خداوند دست تکدی دراز کرده بودم. اما از دیشب و پس از روشنگری شما دیگر ربنا را گوش نکردم، نه اشک به چشمم غلطید، نه دلم شکست، نه دست درازی به سمت خدا، که جای شما خالی تتلو گوش کردم و چنان شعفی به من دست داد که نگو و نپرس!! آش خوردم اما انگار کله‌پاچه به بدن زدم و چنان بالازده بود و به شعف آمده بودم که هزار بار جایت را خالی کنم.
پدر بیامرز چرا زودتر ما را از این گمراهی نجات نبخشیدی؟!! حالا خوب گوش کن، ما در این ایام به جز ربنای شجریان، اذان موذن‌زاده، مناجات پرهیزگار و منشاوی و عبدالباسط هم گوش می‌کنیم. اگر این‌ها هم مورد دارد حتماً برایمان بگو. تازه به همان قبله‌ای که طالقانی و خاتمی و موسوی و… نماز می‌خوانند به نماز می‌ایستیم، مدیونی اگر قبله را هم بخواهی عوض کنی و تعارف کنی. محکم برو جلو ما همه پشت تواییم.


کد مطلب: 131172

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/131172/جای-خالی-دیشب-تتلو-گوش-کردم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir