به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۱۳۱۱۹۳

وداع بیت‌سعید با هواداران خوزستانی

وداع بیت‌سعید با هواداران خوزستانی
گروه ورزشي: حسن بیت سعید مهاجم استقلال خوزستان با انتشار پستی از هواداران تیم استقلال خوزستان تشکر کرد و با آنها خداحافظی کرد.
 
به گزارش "ورزش سه"، حسن بیت سعید یکی از  چهره های شاخص تیم استقلال خوزستان طی 2 سال اخیر بوده و نمایش های او نقش پررنگی در قهرمانی استقلال خوزستان با  عبدالله ویسی داشت. بیت سعید با ادامه مشکلات مالی استقلال خوزستان راه خروج باشگاه را در پیش گرفته تا پس از خروج رحیم زهیوی دومین ضلع از مثلث هجومی آبی پوشان خوزستانی نیز از این تیم جدا شود.

بیت سعید در صفحه اینستاگرام خود نوشته است :« نمی دانم از کجا شروع کنم؛ از سختی هایی که کشیدیم یا از تعصب بچه های استقلال خوزستان؛ از حمایت هوادارانی که در گرما و سرمای خوزستان به ما روحیه می دادند تا دردهای خود را فراموش کنیم یا از بی توجهی مسئولان. ولی هیچ وقت نمک نشناس نبوده ایم؛ هر چه داریم از باشگاه استقلال خوزستان و هوادارانمان است و خدا را شکر تا حد توان خود کم هم نگذاشتیم. ولی هر آنچه بود، خوب و بدش گذشت که خاطره های آن تا زنده ایم در اذهانمان می ماند. تشکر ویژه ای دارم از عبدالله ویسی و سیروس پورموسوی 2 مربی دوست داشتنی که خیلی برای بنده و فوتبال خوزستان زحمت کشیدند و همینطور از هوادارانمان که همه جوره ما را حمایت کردند. از باشگاه استقلال خوزستان و هوادارانش که گفتنش واقعا سخت است خداحافظی می کنم. امیدوارم اگر بدی از بنده دیدند به بزرگی خودشان ببخشند».