به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۱۳۱۲۰۰

اظهار پشیمانی از رفتار با شریعتمداری

گروه سياسي: آیت الله صانعی ضمن ابراز پشیمانی از رفتاری که در ابتدای انقلاب با مرحوم آیت الله سيدكاظم شریعتمداری داشته است، می گوید: حالا بعد ٣٥ سال گاهی که سری به مدرسه فیضیه میزنم این طلبه‌های جوان تندرو عینا آن رفتار را با من می‌کنند. سبحان الله.

به گزارش انصاف نیوز، «علی تاجرنیا» فعال سیاسی اصلاح طلب این خاطره را نقل کرده که متن آن در پی می‌آید: در مشهد خدمت حضرت آیه الله العظمی صانعی بودیم موضوعی را مطرح کردند که اگرچه شاید بیانی از عیب خودشان بود ولی درس آموز بود و ارادت مرا به ایشان و به خلوصشان بیشتر کرد. فرمودند: «در قضایای مربوط به مرحوم آیت الله العظمی شریعتمداری من خیلی جوانتر از حالا بودم. از کوچه ای که ایشان از منزل میامدند تا دارالتبلیغ (قمی های جمع خوب میشناسند) من در مسیر مقابل حرکت میکردم چشم در چشم ایشان می‌شدم و برای نشان دادن بغض، تحقیر و مخالفتم به ایشان سلام نمی‌کردم. حالا بعد ٣٥ سال گاهی که سری به مدرسه فیضیه میزنم این طلبه‌های جوان تندرو عینا آن رفتار را با من می‌کنند. سبحان الله. این روزها که برخی از سر بغض و برای تخریب این حرف‌ها را در مورد من می‌زنند به این فکر می‌کنم که تاوان کدام رفتار را می‌دهم؟ این را برای تنبه خودم و شما برادران و خواهرانم گفتم که مراقب خودمان باشیم».

سلام
United States
۱۳۹۶/۰۳/۱۲ ۰۰:۵۰
جالب بود این درسا عبرت آموزه البته برای کسی که دنبال درس گرفتن باشه نه برای کسانی که چهارچوب مغزیشان فقط و فقط یه برنامه داره و بی تغییره.
یه کلام با روحانیون جوان راهنمایی و ارشاد بچه مذهبی ها راحته چون با کوچکترین راهنمایی در مسیر قرار می گیرند ولی کسانی که از مسیر دین و مسجد و اسلام دورتر شده اند تلاش خیلی زیادی می طلبه پس باید تلاش کرد نه اینکه بیخیال اون دسته عظیم شد اگر میخواهین تو دل اون قشر جایی داشته باشین بیشتر هواشونو داشته باشین (353591)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۳/۱۲ ۰۳:۰۳
هر کی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه (353598)
۱۳۹۶/۰۳/۱۲ ۰۷:۲۳
رفتار ایشون درست بوده یا غلط چیزی از گناه شریعتمداری کم نمی کنه.ضمنا سلام نکردن به این جناب یعنی تندرو بودن؟سلام ردن واجب هست؟اون هم به ایشون؟ (353604)