به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۱۳۱۷۳۲

اکران نسخه‌ تازه زادبوم پس از ۹سال

گروه فرهنگي: ابوالحسن داودی گفت: فیلم «زادبوم» که پس از ۹ سال اکران می‌شود، با یک نسخه جدید و به روز، آماده نمایش شده است.
اکران نسخه‌ تازه زادبوم پس از ۹سال
کارگردان فیلم «زادبوم» که قرارداد فیلمش برای اکران پس از فیلم «اکسیدان» به ثبت رسیده است، درباره نمایش این فیلم پس از نزدیک به یک دهه به ایسنا گفت: فیلم «زادبوم» سال گذشته توانست سرانچام مجوز نمایش بگیرد ولی تاخیر در اکران عمومی در این ماه‌های گذشته بیشتر به خواست خودم بود تا شرایط بهتری برای اکران فیلم فراهم شود.او با اشاره به اینکه قرار بوده «زادبوم» پیش از انتخابات ریاست جمهوری در سینماها نمایش داده شود، بیان کرد: متاسفانه زمان‌بندی که در نظر داشتیم درست درنیامد و با جابجایی‌ که در اکران فیلم‌ها ایجاد شد، به نوبت دوم اکران نوروز نرسیدیم و پس از توافق با سرگروه و پخش‌کننده، به این نتیجه رسیدیم که «زادبوم» را در اکران دوم عید فطر نمایش دهیم.
داودی در پاسخ به اینکه آیا این فیلم با وجود گذشت زمان زیاد دچار تغییراتی در نسخه آماده اکران شده است، گفت: به خاطر مدت زمانی که از ساخت فیلم گذشته و نیز با توجه به اینکه «زادبوم» را با نگاتیو ساخته بودم، طبعا در تبدیل به نسخه  دیجیتال احتیاج به انجام اصلاحاتی بود و الان یک نسخه به روز را آماده کرده‌ایم. ضمن اینکه با آقای دهفان (تدوینگر) روی فیلم کار کردیم و حدود ۱۵ دقیقه از آن را کوتاه کردیم.کارگردان «رخ دیوانه» همچنین درباره اینکه چه تصوری از استقبال مخاطب دارد آن‌ هم برای فیلمی که پس از سال‌ها مجوز اکران گرفته است، اظهار کرد: موضوع عمده فیلم مسائل انسانی و با محور خانواده است که به نظر می‌آید این رویکرد در شرایط فعلی هم هیچ تغییری نکرده است. به همین دلیل امیدوارم ارتباطی که انتظار می‌رفت در همان سال‌های اول ساخت فیلم با مخاطب برقرار شود، الان هم به همان اندازه به وجود بیاید.
 درباره خلاصه داستان زادبوم آمده است: ماجرای فیلم درباره ارتباط شخصیت اصلی با زادگاه، خانواده و هویت گمشده‌اش در شرایط اجتماعی است.در این فیلم عزت اله انتظامی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، بهرام رادان و پگاه آهنگرانی از جمله بازیگران هستند.
انتهای پیام