به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۱۳۱۷۷۲

پردرآمدترین هنرمند سال معرفی شد

گروه فرهنگی: نشریه فوربز فهرست پردرآمدترین سلبریتی‌های سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد. نفر اول فهرست سال گذشته در فهرست امسال در رده ۴۹ قرار گرفت.
به گزارش خبرآنلاین، تیلور سوییفت خواننده آمریکایی که سال ۲۰۱۶ با درآمد ۱۷۰ میلیون دلاری در صدر فهرست پردرآمدترین سلبریتی‌های جهان قرار داشت امسال در میان ۴۰ نفر نخست فهرست جایی ندارد و درآمدش ۱۲۶ میلیون دلار کمتر از سال پیش است.به تخمین نشریه فوربز تیلور سوییفت از اول ژوئن سال ۲۰۱۶ تا اول ژوئن سال ۲۰۱۷ در حدود ۴۴ میلیون دلار درآمد داشت.امسال نیز در فهرست پردرآمدترین چهره‌های صنعت سرگرمی یک خواننده رتبه نخست را در اختیار دارد. شان کامز «دیدی» خواننده رپ که در ۱۲ ماه گذشته ۱۳۰ میلیون دلار درآمد داشت پردرآمدترین سلبریتی فهرست فوربز است.
 
پردرآمدترین هنرمند سال معرفی شد
 
در رده دوم این فهرست بیانسه دیگر خواننده سرشناس آمریکایی قرار گرفته است که سال گذشته ۱۰۵ میلیون دلار کسب کرد. این خواننده سال گذشته آلبوم پرفروش «لیموناد» را به بازار موسیقی عرضه کرد.سومین سلبریتی پردرآمد فهرست فوربز نیز یک خانم است. جی‌کی رولینگ نویسنده سرشناس بریتانیایی و خالق شخصیت هری پاتر سال گذشته ۹۵ میلیون دلار درآمد داشت. او بیشتر این مبلغ را از فروش خوب فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» به دست آورد.بازگشت رولینگ به فهرست سلبریتی‌های پردرآمد ۱۲ ماه گذشته دو هفته پیش از بیستمین سالگرد انتشار نخستین کتاب از سری کتاب‌های محبوب و پرطرفدار «هری پاتر» روی می‌دهد.
 
دیگر بریتانیایی مشهور فهرست فوربز ادل است. او که با درآمد ۶۹ میلیون دلاری در ۱۲ ماه گذشته در رده هجدهم قرار گرفت.نشریه فوربز برای به دست آوردن این فهرست از آمار موسسه «نیلسن»، «پول‌استار» و بانک اطلاعاتی اینترنتی فیلم‌ها در کنار مصاحبه با کارشناسان صنعت سرگرمی، هنرمندان و چهره‌های سرشناس استفاده می‌کند.۱۰۰ چهره‌ سرشناس پردرآمد صنعت سرگرمی در ۱۲ ماه گذشته در مجموع پنج میلیارد و ۱۵۰ میلیون دلار درآمد داشتند.