به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۱۳۱۸۲۴

خداحافظی خواننده پاپ از موسیقی

گروه هنري: سعید عرب می گوید سه ‌تک‌آهنگ دارد که از عید فطر به فاصله 20 روز منتشر می‌شود و بعد از دنیای موسیقی خداحافظی می‌کند.
خداحافظی خواننده پاپ از موسیقی
سعید عرب خواننده باسابقه موسیقی پاپ که قطعات موفق زیادی در عرصه موسیقی دارد، چندی پیش از خداحافظی خود از عرصه موسیقی خبر داد که با واکنش‌های فراوانی از سوی هوادارانش مواجه شد. عرب درباره این تصمیم به هنرآنلاین، گفت: با توجه به هزینه‌های بالایی که برای موسیقی و ساخت یک آلبوم می‌شود و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد، تصمیم گرفتم برای همیشه این حرفه را کنار بگذارم و این تصمیم صددرصد قطعی است. این را هم بدانید با رفتن من هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، شما در نظر بگیرید ما هنرمندان بزرگی داشتیم که کناره گیری کردند و آب از آب تکان نخورد، من که کسی نیستم. مارکت موسیقی روند آلوده ای دارد و به آن ادامه می‌دهد.

وی افزود: متاسفانه یا خوشبختانه گوش موسیقایی مردم ما تغییر پیدا کرده و تلفیق مداحی و موسیقی پاپ ما روند بهتری پیدا کرده است. این سبک بسیار پرطرفدار شده و حسابی مورد توجه است. ما برای یک موسیقی خوب باید 20 میلیون هزینه کنیم که در نهایت معلوم نیست آیا کار خوب شود یا بد. ما کارهای خوب زیادی داشتیم، اما کسی از تهیه کننده‌ها سراغی از ما نگرفت. این مسائل باعث دلخوری و ناراحتی می‌شود.

او ادامه داد: خدا را شکر شغل من چیز دیگری است و خوانندگی را از روی علاقه انجام می‌دادم، اما بعد از مدتی دیدم فایده‌ای ندارد. هواداران من پیام‌های زیادی ارسال کردند حتی من را تهدید هم کردند (با خنده). این خواننده ادامه داد: من سه تک آهنگ دارم که مدت ها پیش ساخته شده و در آن ها با گروه پازل باند، مهرزاد امیرخانی و امیر حسین زاده همکاری داشتم. این آهنگ‌ها از عید فطر به فاصله 20 روز منتشر خواهند شد. بعد از آن دیگر کاری از من نخواهید شنید. از این بعد فقط به صورت لایو در شبکه مجازی برای دلم و هوادارانم اجرا خواهم کرد، متاسفانه عرصه موسیقی مافیای بزرگی دارد. من به کنار، خیلی از افراد دیگر از پس این مافیا بر نمی‌آیند. من تنها راه را این دیدم که به طور کل این حرفه را با تمام عشق و علاقه‌ای که به آن دارم، برای همیشه کنار بگذارم.