به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۱۳۱۸۵۸

درخواست کاپیتن تیم ملی از رئیس‌جمهور

گروه ورزشی: صبح امروز اعضای تیم ملی در نهاد ریاست‌جمهوری به دیدار حسن روحانی رفتند.

این جلسه در کمال آرامش و در فضایی بسیار مثبت انجام شد و طی صحبت‌ها و گفت‌وگوهای انجام شده به خوبی مشخص شد که رئیس جمهور تا چه اندازه به فوتبال علاقه‌مند است و به خوبی این رشته ورزشی را دنبال می‌کند. در این بین، کی‌روش، تاج و مسعود شجاعی صحبت‌ها و درد و دل‌های خود را بیان کردند و از سوی دیگر دولتمردان و در رأس آنها روحانی رئیس جمهور ایران به ملی‌پوشان قول حمایت همه جانبه به آنها داد تا در جام جهانی این تیم بتواند بیش از پیش بدرخشد.

روحانی در این دیدار به ملی‌پوشان اعلام کرد همانطور که آنها دل مردم را شاد کردند، دولتمردان نیز آنها را حمایت می‌کنند تا باز هم تیم ملی فوتبال ایران بتواند موجبات شادی و نشاط مردم ایران را بوجود آورد. به گزارش فارس، در ادامه این دیدار صمیمی، کارلوس کی‌روش نیز انتخاب مجدد روحانی را تبریک گفته و علاوه بر برخی مباحث عمومی مربوط به تیم ملی از شخص اول دولت درخواست کرد تا نگاه ویژه‌ای به تیم ملی در یکسال باقیمانده تا جام جهانی شده و حمایت‌ها از این تیم ادامه پیدا کند که در ادامه صحبت‌های کی‌روش حسن روحانی ابتدای به امر صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی را تبریک گفته و قول حمایت همه جانبه داد.

این جلسه 1.5 ساعت به طول انجامید و در ادامه مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی دغدغه‌های کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ملی فوتبال ایران را در قالب صحبت‌هایش برای حضار در حضور رئیس جمهور عنوان کرد. شجاعی در این مورد خواستار رسیدگی بیشتر مسئولان به کمپ تیم‌های ملی و تکمیل آن شد ضمن اینکه کاپیتان تیم ملی از رئیس جمهور ایران درخواست کرد تا شرایطی فراهم شود که براساس آن بانوان نیز بتوانند از نزدیک فوتبال را تماشا کنند. در ادامه، کی‌روش یک بار دیگر طی صحبت‌هایش عنوان کرد که تیم ملی در این مدت اخیر و طبق همه سالهای گذشته با تمام توان به میدان رفته و تمام سعی ملی‌پوشان و کادر فنی علاوه بر ارائه یک نمایش زیبا و در شأن فوتبال ایران، شادی مردم و نشاط اجتماعی بوده و خواستار حمایت‌های بیشتر شد.

همچنین سلطانی‌فر وزیر ورزش نیز طی صحبت‌هایی حمایت خود را از تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد و در یکی از مباحثش درخصوص اینکه مطالبات مالی فدراسیون از وزارت و دولت به کجا انجامید؟ گفت: 6 میلیارد طی مدت اخیر به فدراسیون فوتبال اختصاص داده شده و بقیه کمک‌های دولتی نیز به تیم ملی و فدراسیون فوتبال در راه است.