به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۱۳۱۹۶۵

مقصد آینده رامین رضاییان کجاست؟

گروه ورزشي: طی روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص مقصد آینده رامین رضاییان که از او در صورت حضور در فوتبال ایران به عنوان شاه‌مهره نقل و انتقالات یاد می‌شود، صورت گرفته است.
مقصد آینده رامین رضاییان کجاست؟
به گزارش ایلنا، رامین رضاییان بعد از جدایی ناخواسته از پرسپولیس که با توجه به اتفاقات حاشیه‌اش رقم خورد، بی‌صبرانه منتظر شروع فصل جدید است تا با انتخاب تیم آینده‌اش خود را مهیای حضور در جام جهانی روسیه کند. این در حالی است که طی روزهای اخیر جدی ترین شایعه مربوط به حضور این بازیکن در استقلال تهران بود تا یاغی بزرگ لیگ هفدهم لقب گیرد. اما رسانه‌های بلژیکی در گزارشی او را جدی‌ترین هدف این لیگ برای فصل جدید نام برده‌اند.
با توجه به اخبار منتشر شده در رسانه های بلژیکی، به نظر می رسد باشگاه خنت دیگر به دنبال جذب دنیس ادی بازیکن تیم فولام انگلیس نیست و اگرچه پروسه انتقال این بازیکن هنوز ادامه دارد، اما حالا این باشگاه دیگر هدف خاص تری را برای تقویت دفاع راست خود دنبال می کند.Nieuwsblad  ادعا می کند که حالا باشگاه خنت به دنبال رامین رضاییان است که در گذشته صحبت هایی مبنی بر انتقال او به بلژیک یا هلند نیز انجام شده بود که البته سرانجامی نداشت.  با توجه به دیگر شانس زیادی برای خرید دنیس ادی نیست، حالا هدف اول این باشگاه بلژیکی معطوف به رامین رضاییان است.
photo_۲۰۱۷-۰۶-۱۳_۰۲-۴۶-۱۵
البته رضاییان هنوز هم عضوی از باشگاه پرسپولیس است و با این باشگاه قرارداد دارد. اما این بازیکن که حضور در جام جهانی 2018 را در سر می پروراند، می تواند با انتقال به اروپا حضور خود در روسیه 2018 را تضمین کند.
01205350
رسانه هایی همچون  Voetbalprimeur، Voetbalnieuws، Nieuwsblad و ... در این رابطه به انتشار خبر پرداخته اند و بازیکن سابق تیم پرسپولیس را مدعی پوشیدن پیراهن تیم خنت می دانند.
18210
نکته جالب در رابطه با این خبر اینکه در رسانه های بلژیکی عنوان شده است که این بازیکن با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد در حالی که این بازیکن چندی قبل از این باشگاه جدا شده و قراردادی با سرخ پوشان ندارد.
photo_۲۰۱۷-۰۶-۱۳_۰۳-۵۷-۰۷