کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اپل واچ، پر فروش‌ترین در ایران

فروش بالای ساعت‌های هوشمند در ایران

28 خرداد 1396 ساعت 11:02

گروه اقتصادي: ساعت هوشمند به عنوان یکی از گجت‌های پوشیدنی و جذاب، فروش بسیار خوبی در ایران دارد و اپل واچ پرفروش‌ترین ساعت هوشمند در بازار ایران است.


به گزارش ایلنا، بازار ساعت‌های هوشمند به عنوان یکی از گجت‌های پوشیدنی جدید و جذاب مخصوصا برای نسل جوان که توجه ویژه‌ای به فناوری و ظاهر و پوشش خود دارند، یکی از بازارهای داغ در کشور است.ساعت‌های هوشمند زیادی از برندهای مختلف با قیمت‌هایی از 150 هزار تومان تا بیشتر از 5 میلیون تومان وارد بازار ایران شده است اما در این میان ساعت‌های نسبتا گران قیمت شرکت اپل یعنی اپل واچ فروش بسیار خوبی در بازار ایران دارد.
20940-23377-simpleb-cssdisabled-jpghd6afc2afa75c6041b9c2784904272b58-l
یک فروشنده محصولات اپل از جمله اپل واچ به خبرنگار ایلنا گفت: اپل واچ به دلیل جذابیت و تنوع رنگ، بند، لوازم جانبی و مخصوصا لاکچری بودن اپل واچ توانسته انتخاب اول دختران و پسرانی باشد که می‌توانند بیشتر از یک و نیم میلیون تومان هزینه کنند و بالا بودن تعداد این خریداران باعث شده تا اپل واچ پرفروشترین ساعت هوشمند بازار ایران باشد. بعد از آن  به ترتیب ساعت‌های شرکت سامسونگ، هواوی، سونی، ال جی و سایر برندها قرار بگیرند.
بازار موبایل و ساعت‌های هوشمند باعث کاهش فروش ساعت کلاسیک شده است
یک فروشنده ساعت کلاسیک در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: موبایل و مخصوصا ساعت‌های هوشمند در بازار ساعت کلاسیک از لحظه ورود به ایران تا به امروز تاثیر بسیار زیادی داشته است اما هیچ گجتی جای ساعت و مخصوصا ساعت کلاسیک را به دلیل خاص بودن و کیفیت به مراتب بالا نخواهد گرفت و همواره جایگاه ساعت‌های کلاسیک حفظ خواهد شد.


کد مطلب: 132052

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/132052/فروش-بالای-ساعت-های-هوشمند-ایران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir