به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۱۳۲۱۹۲

تصویر زنان «ماموریت غیرممکن 6»

گروه فرهنگي: ششمین فیلم «ماموریت غیرممکن» در حالی برای اکران تابستان 2018 آماده می‌شود که جز بازگشت تام کروز و ربکا فرگوسن، تاکنون هیچ‌گونه جزییاتی در رابطه با خط داستانی و شخصیت‌های حاضر در این پروژه منتشر نشده است. با این حال، کریستوفر مک‌کواری کارگردان فیلم پنجم و ششم به تازگی با انتشار اولین تصویر از بازیگران زن این پروژه، هواداران این مجموعه اکشن را حسابی غافلگیر کرده است.
انتشار اولین تصویر زنان «ماموریت غیرممکن 6»

مک‌کواری که بعد از کارگردانی «ملت سرخود» فیلم پنجم «ماموریت غیرممکن»، ساخت دنباله بعدی این فرنچایز سینمایی را به عهده گرفته است، اولین تصویر از بازیگران زن حاضر در فیلم ششم را در صفحه توییترش منتشر کرد.بازیگران فصل‌های پیشین از جمله هنری کویل، الک بالدوین، سایمن پگ، شان هریس، وینگ ریمز و میشل موناهن هم به جمع عوامل این دنباله جدید پیوسته‌اند. آنجلا بست، ونسا کربی و شان بروک از جمله چهره‌های جدیدی هستند که به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. ظاهرا، شمار بازیگران زن حاضر در فیلم ششم با بازیگران مرد داستان برابری می‌کند.    

در تصویری که مک‌کواری منتشر کرده است چهار بازیگر زن از میان پنج بازیگری که پیشاپیش اعلام شده، حضور دارند: بست، فرگوسن، کربی و موناهن در این تصویر در کنار یکدیگر ایستاده‌اند. این اولین تصویر رسمی از گریم کربی و باست در «ماموریت غیرممکن 6» است و هنوز معلوم نیست قرار است ایفاگر نقش کدام یک از شخصیت‌های داستان فیلم باشند.علاوه بر کروز و مک‌کواری، جی جی آبرامز کارگردان «جنگ ستارگان 7»، برایان برک، دان گرنجر و دیوید الیسن تیم تهیه‌کنندگان این پروژه را تشکیل می‌دهند. فیلم ششم «ماموریت غیرممکن» که هنوز عنوان قطعی برایش مشخص نشده است، از ژوییه 2018 توسط استودیوی «پارامونت» اکران می‌شود