به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۱۳۲۲۶۷

اظهارنظر پاک‌نیت درباره «شهرزاد ۲»

گروه فرهنگی: محمود پاک‌نیت بازیگری که در سری اول مجموعه «شهرزاد» ایفای نقش کرده است درباره سری دوم این مجموعه اظهار کرد: مطمئن هستم حسن فتحی کاری می‌کند که «شهرزاد ۲» بهتر از سری قبل باشد.
اظهارنظر پاک‌نیت درباره «شهرزاد ۲»
این بازیگر در گفت‌وگو با ایسنا درباره مجموعه «شهرزاد» بیان کرد: حسن فتحی مدت‌هاست برای «شهرزاد ۲» کار می‌کند تا سری دوم جذاب‌تر از سری اول باشد. به عنوان یکی از اعضای قبلی مجموعه «شهرزاد» امیدوارم این سری جذاب‌تر از سری قبل باشد چرا که توقع مخاطب از «شهرزاد» بالاست.او گفت: بدون اغراق باید عنوان کنم فیلمنامه «شهرزاد» یکی از بهترین‌هایی بود که طی تمام دوران فعالیت هنری‌ام به من پیشنهاد شد. متن این سریال با ظرافت بسیار زیادی نوشته شده و همین مهم مرا ترغیب به بازی در آن کرد.پاک‌نیت سپس از علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و... به عنوان سایر همکارانش در این سریال نام برد و اظهار کرد: من خوشحالم که با عوامل کاربلد و همدلی در این سریال همکار بودم و امیدوارم که سری جدید این سریال مانند اغلب آثار آقای فتحی بتواند مخاطبان زیادی را به سوی خود جذب کند.
این بازیگر که این روزها در مجموعه‌ای نمایشی برای تلویزیون با عنوان «آشوب» ایفای نقش می‌کند، گفت: این مجموعه که در ارتباط با دفاع مقدس و از دست دادن خرمشهر است یک کار عاشقانه و بسیار جذاب است.او افزود: از نظر من این مجموعه قصه خوبی دارد و از جمله کارهایی است که در کنار موضوع دفاع مقدسی موضوع عاشقانه جذابی دارد.پاک‌نیت همچنین مطرح کرد: همکاری با کارگردان «آشوب» که به عنوان کارگردانی جوان محسوب می‌شود برایم دلنشین و جذاب است. این کارگردان سال‌های سال کار مستند انجام داده است و این مجموعه هم که اولین کار او در تلویزیون است قصه بسیار خوبی دارد.محمود پاک‌نیت در مجموعه‌ «شهرزاد» نقش پدر شهرزاد را ایفا می‌کرد که حضورش در سری اول این سریال با درگذشتش به پایان رسید.