به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۱۳۲۳۷۶

روحانی از توهین‌کنندگان تشکر کند!

 گروه سياسي: سايت عصر ايران نوشت: حسن روحاني بايد از كساني كه در راهپيمايي روز قدس و در حضور خودش، عليه او شعار دادند، قدرداني كند چرا كه:

1- چند روز پيش، روحاني در ديدار اصحاب رسانه گفت كه دولت او، مظلوم ترين دولت بعد از انقلاب است.
فحاشان روز قدس، گوشه اي از اين مظلوميت را نشان دادند كه چطور مي شود در روزي كه نه ملي كه بين المللي است و در كشورهاي مختلف مسلمانان جهان، يك شعار واحد عليه اسراييل مي دهند، عده اي در مركز تهران ، عليه رييس جمهور اسلامي ايران كه مردم به او رأي داده اند و رهبري تنفيذش كرده، شعار مي دهند و اهانت مي كنند.

2-  آنها كار رييس جمهور و حاميانش را راحت كردند؛ چقدر بايد صغري و كبري كنار هم چيده مي شد تا ثابت  شود طائفه عنود دلواپس تا چه اندازه  فاقد شعور و خالي از قدرت تحليل و بي بصيرت هستند كه  نمي فهمند تبديل روز جهاني قدس از  تظاهرات عليه اسراييل به محل فحاشي به رييس جمهور اسلامي ايران، رويايي است كه صهيونيست ها حتي در خواب هم نمي ديدند ولي اين " بي بصيرت هاي مدعي" خوشحالي و  سرمستي را دو دستي تقديم تل آويو كردند تا از اين كه " مرگ بر اسراييل" به حاشيه شعارهاي ضدروحاني رفته است  ذوق زده شوند. روحاني چقدر بايد استدلال مي كرد تا ثابت شود اين جماعت ، رسما ضد جمهوريت و ضد مردم هستند و تاب تحمل رأي و خواست مردم را ندارند و الا در فاصله يك ماه بعد از  رأي بيش از ٢٤ ميليون ايراني به روحاني اينگونه آنها را ناديده نمي گرفتند و به منتخب شان توهين نمي كردند.

3-  آنها با كارشان، به مردم گوشزد كردند كه كار مردم در پايان روز ٢٩ ارديبهشت به اتمام نرسيده است و اگر رييس جمهورشان را تنها بگذارند، جماعت نانجيب او را خواهند آزرد و  نخواهند گذاشت همراه ملت برنامه هايش را عملي كند. اين حادثه به مردم ايران گوشزد كرد كه همچنان در صحنه بمانند تا شعبان بي مخ ها، تاريخ را تكرار نكنند.

4-  اين طائفه كه مدام از ولايت فقيه هزينه مي كند، با كار امروز خود با قاطعيت و صراحت و به طور علني نشان داده رسما ضد ولايت فقيه است چرا كه قبلا نيز چنين رفتاري را از خود بروز داده بود و رهبر معظم انقلاب به صراحت چنين كاري را منع كرده بودند ولي آنها  دستور صريح رهبري را در روز روشن زير پا گذاشتند و ١٨٠ درجه بر عكس آن عمل كردند.

5 - اين واقعه دست حاميان روحاني را باز مي كند تا همان گونه كه مخالفانش مي توانند در خيابان عليه او شعار دهن، آنها نيز در حمايت از رييس جمهور منتخب و قانوني شان و گفتمان مشترك شان، با مجوز وزارت كشور راهپيمايي كنند تا كساني كه صداي صندوق ها را نشنيدند، صداي اكثريت را مستقيما بشنوند و بدانند اكثريتي كه هميشه ذكرش مي رود ، يعني چه؟